Autor stránek

Autor stránek

Zde může být text o autorovi
Nabij si pistoli a projdi zahradu. Pod stromem seber olejničku, na zídce je taková podivná rukojeť a v nádrži na vodu další. Běž do domu, otevři ho klíčem a jdi po schodech nahoru. Vejdi do dveří a prohledej místnost. Ve stole v šuplíku posbírej buzolu, sešit, svíčku a něco, co vypadá jako granát. Ve skutečnosti je to zámek na číselný kód. Sešit si můžeš v inventáři prohlédnout - otvírá se vpravo dole. V truhle najdeš dalekohled a svícen, na komodě v pouzdru na film se nachází žeton do promítačky, karta s kódem do orchestrionu a zápalky. Nad komodou na zdi visí obrázek. Prohlédni jej a posléze otoč. Je za ním zastrčen lístek s návodem jak odemknout napouštěcí zařízení. Nacpi se za paraván, na stolek polož svícen a do něj vlož zapálenou svíčku (zapaluje se v inventáři). Na stěně seber klíč a otevři jím další dveře. Prohledej hrobníka a než mu sebereš klíč, hru si ulož. Následující sekvence je totiž časově omezena. Objeví se podivná obluda a proto nemeškej, vytas pistoli (nabitou) a odstřel zámek na dveřích. Vejdi dovnitř, popojdi doprostřed místnosti, otoč se ke dveřím. Vlevo u dveří stojí komoda a tou můžeš zatarasit dveře.

Běž ke krbu, seber židli a postav ji pod okno. Prohledej krb a seber třetí rukojeť a pohrabáč. Vylez na židli u okna a pohrabáčem vytrhej bednění. Seber zrcadlo a postav je doprostřed místnosti. Přejdi k němu a odstav ode dveří komodu. Až se vobluda rozpadne vezmi druhé zrcadlo. Projdi místnost s hrobníkem a vejdi doprostřed další místnosti, kde už čeká další netrpělivá obluda. Na flekatém koberci se ti objeví ozubená kolečka a na toto místo chlastni druhé zrcadlo. Obluda se nervově zhroutí. Vyjdi na ochoz a hru si ulož. Čeká tě totiž další časově omezená činnost. Je to úplně jednoduché. Stačí jít vlevo až na konec ochozu, kde je roztřískané zábradlí a skočit na lustr. To obludy k smrti pobaví a ocitneš se v přízemí. Běž ke dveřím, tam se otoč směrem vlevo od schodiště a popojdi. Bednění na dveřích rozmlať pohrabáčem a vlez dovnitř. Přejdi k bednám, jednu odsuň a seber štípačky. Potom odsuň druhou bednu a vezmi čtvrtou rukojeť.

Vyjdi ven před barák a prohlédni si horní stranu napouštěcího zařízení. Na zámek aplikuj štípačky, namaž panty a otevři dekl. Doprostřed polož plánek, který byl za obrazem a pro lepší čitelnost jej pokydej olejem. Do děr nastrkej rukojeti podle plánku (obrázky na nich musí být stejné) a nastav kolečka podle značek. Až to cvakne, mrkni se na bok bedny a potoč kolem. Do nádrže se napustí voda a můžeš jít zpátky do sklepa, do dveří, které nešly otevřít. Vydej se vlevo pořád rovně a až to dál nepůjde otoč se doleva a po kramlích vylez nahoru. Jdi do dveří a nech se uvítat. Pokračuj rovně do ordinace a promluv s doktorem o kruhu a zápalkách. Až vypadneš, obejdi stůl, klíčem otevři dveře. Ocitneš se v kanále.

Popojdi rovně a doprava, na zdi vem provaz a pokračuj k červenému světlu. U něj se otoč doprava, dole seber volant a pokračuj až na konec chodby. V inventáři vem lano, přivaž ho na volant a mrskni to na žebřík. Přelez na druhou stranu a v bedně s nářadím seber francouzák. Vrať se k červenému světlu a francouzákem odmontuj volant a vem ho. Jdi zpátky a postav se doprostřed žebříku. Dej volant na trubku a francouzákem utáhni. Posléze volantem otoč. Vypustí se voda. Přejdi k bedně s nářadím a vem žebřík. Postav ho vpravo do díry a vlez tam. Žebřík zase vem , projdi tunel a na druhé straně ho postav. Vylez nahoru, na dekl nahoře vystřel z pistole a vylez ven.

Ocitneš se na hřbitově. Projdi vlevo kolem nejsilnějšího světla až ke hřbitovní zdi. Popojdi vlevo, otoč se zpátky a prohlédni si žebřík. Zámek otevři klíčem a vem žebřík. Pokračuj podél hřbitovní zdi až do dalšího rohu a tam zase vlevo a rovně. Až to rovně nepůjde, otoč se doleva a popojdi. Na pravoboku je hrobka, o kterou se dá opřít žebřík. Vylez nahoru a otevři brašnu. Je v ní krucifix a špičatý dřevěný kůl. K čemu to asi tak je? Hru si ulož slez dolů. Na magora použij krucifix. Poté vlez po schodech nahoru, přistup ke hrobu a doraž magora dřevěným kůlem. Prohledej ostatky a seber hodinky a zápisník. Zápisník si můžeš přečíst. Vydrápej se zpátky na hrobku a do luftu strč buzolu. Prohlédni si severozápad. Poté tam vraž hodinky a následně dalekohled. Uvidíš, jak si Drákula otvírá úkryt. Slez dolů a vydej se inkriminovaným směrem. Až najdeš hrobku, kde trčí socha s napřaženýma rukama, vylez po schodech nahoru a sochu si prohlédni. Dloubni ji do oka a běž do dveří. Než se nadějěš, jsi zase zpátky v blázinci.

Jdi do ordinace a prohledej ji. Obejdi psací stůl a v šuplíku najdeš stetoskop. Pusť si fonograf a poté otevři pouzdro na váleček a tento tam strč. Přejdi ke krbu a prohlédni si sloupy lodžie. Na zemi se tam válí prsten. Nad krbem visí na zdi obraz a za ním je trezor. Prohlédni si čudlíky. Vlevo dole u každého čudlu můžeš použít stetoskop. Toč čudlama, až to cvakne. (Pro blbé 8346). V trezoru je záznam o Hopkinsovi a v něm klíč, lékařská brašna a v ní zelená flaška (zelená flaška je nejspíš plná odvaru z česneku), zelený sešit, negativ a váleček do fonografu. Je tam taky dračí kruh. Váleček šoupni do fonografu a pusť si nahrávku. Měl by sis také prolistovat zelený sešit, aby ses něčemu přiučil.

Vyjdi z ordinace a běž za bláznama. Sejdi po schodech dolů a potom zase po schodech nahoru na ochoz. Na konci ochozu jsou dveře. Jdi dovnitř a nervově labilního uklidni krucifixem a poté ještě jednou, přímo do hlavy. Prohledej ho a vem mu klíč. Ten pasuje do šuplíku psacího stolu dole v hale. Je v něm injekční stříkačka. Tu seber a prohlédni si šálek na stole. Vezmi kostku cukru a v inventáři na ni aplikuj zápalky. Krabičku s cukrem polož na sůl a ulov do ní mouchu. Jdi zpátky k labilnímu a vem mu trochu krve. Přistup ke skříňce a zvedni dekl. Je tam destilák. Do něj nalij sajrajt ze zelené flašky a řízni to trochou krve. Zelenou flašku postav pod destilák. U kahanu se ti na jedné straně objeví znaménko + a na druhé -. Nastav teplotu na 35( v zelené knize je uvedeno 30, ale možná tím myslí stupně F) a ztlum plamen. Zelenou flašku vem a posyfli tím pistoli. Získáš protiupíří zbraň. Včil běž za Hopkinsem. Jsou to ty prostřední dveře. Otevři je klíčem, co se válel v trezoru a dej Hopkinsovi mouchu. Promluv s ním. Dá ti brýle. Brýle jsou dobrá věc, neboť jimi můžeš prohlížet červenou knihu, kde jsou různé zajímavosti. Běž zpátky do ordinace a zvedni telefon. Až ti skončí hovor jdi zpátky do místnosti s destilákem. Na místě, kde seděl nervák je poklop, který vede zpátky do kanálu.

Běž pořád dál, kolem krys rovně a poté doprava. Na prostor před sebou použij brýle a pokračuj pořád dál, až narazíš na jakýsi vypínač. Hru si ulož a vypínač zvedni. Objeví se nervák. Na něj si vem brýle a pistolí se mu tref do srdce. Pokračuj dál, kolem odbočky pořád rovně až narazíš na zavřené dveře. Vedle nich si prohlédni desku s mechanismem. Zatáhni za kroužek a do díry strč předmět, co vypadá jako granát. Nahoře se ti objeví číselné vodítko k vyluštění kódu. Vpravo dole si zapamatuj znak. Ten budeš taky potřebovat. Bazmek zase vem a podívej se do inventáře. Vlevo se ti objevila vložka ze zámku. Tu vem a vlož ji do červené knihy. Přesuň ji na znak, který byl na desce a vpravo dole klepni na brýle. Objeví se ti sloupce cifer. Podle číselného vodítka, které bylo na desce (2134), vyber cifry v zubech. V prvním sloupci je 5 a použiješ ji jako druhou cifru výsledného kódu. Druhý a třetí sloupec není použit. Ve čtvrtém sloupci je 3 a použiješ ji jako první cifru. Třetí a čtvrtá cifra je v pátém a šestém sloupci, tedy 8 a 2. Výsledný kód tedy je: 3582. Vrať se do inventáře, do zámku nacvakej kód, strč do něj vložku a celé to vraž do zdi. Pak to zase vem a vejdi do dveří. Projdi chodbou do dalších dveří a ocitneš se v hale. Jdi doprostřed k promítačce a vraž do ní žeton. Po shlédnutí filmu pro pamětníky najdi na ochozu orchestrion a dej do něj kartu s kódem.Probudíš se v ložnici.

Pod postelí se válí tvá pistole. Vem ji, přejdi ke dveřím a ulož si hru. Vyjdi ze dveří. Na chlápka použij brýle a pistolí ho tref do srdce. Jdi dál. Nalevo je jakási křídlatá nestvůra. Obejdi ji a vem z ní meč. Otevři elektroskříň a zapni vypínač. Až přijede figurína Drákuly, rozflákej ji mečem. Pak mečem přetni špagát na zdi. Ocitl ses nahoře na ochozu. Jdi doleva, vem kotvu s lanem a kliku a vrať se. Po kramlích vylez nahoru a podívej se dolů. Je tam jakási bedna. Do díry strč kliku a zatoč. Nějak se to celé posunulo. Přejdi na konec ochozu a rozhlédni se. Mírně vpravo je svislé lano, které se dá uvalit mečem. Vlevo od tebe spadne jakási konstrukce a na tu můžeš vyšplhat. Pokračuj nahoru do vzduchotechniky. Najdi točící se ventilátor, zlikviduj ho mečem a projdi skrz. Vydej se nalevo až narazíš na mřížku, ze které můžeš šlohnout klíč. Vem ho a jdi zpátky a na druhou stranu. Klíčem otevři mříž a prohlédni si ji. Dá se do ní pověsit kotva s lanem. Prohlédni figuru Drákuly a seber ladičku. Na pravé žilnaté ruce má náramek. Pochechlej s ním, ruku otoč, zmáčkni mechanismus a z prstu mu vytáhni klíč od výtahu. Jdi do výtahu a klíčem ho spusť. Sjedeš do haly s promítačkou.

Napravo se válí polomrtvý Steward. Promluv s ním. Přejdi k orchestrionu a nasaď si brýle. Zmáčkni označenou klávesu. Projdi dveřmi chodbou, dalšími dveřmi, nasedni do loďky a vydej se kupředu. Jdi po rampě dál, až ke dveřím. Nalevo od nich je zase zámek na kód (8462). Projdi dveřmi. Ocitl ses ve sklepě. Zkontroluj, jestli je v nádrži ještě voda a vrať se zpátky. Jdi po rampě dál až nakonec a vlevo po kramlích zase vylez nahoru do blázince. Běž do místnosti s destilákem a klíčem, co ti dal doktor si otevři skříň. Dole zvedni závěs. Vlevo do zvětšováku strč negativ a uprostřed zmáčkni vypínač. Vpravo vem fotopapír, zapni zvětšovák a strč to do ustalovače. Získal jsi fotku nastavení přístroje. Nahoře si přečti lístek, v inventáři ho prohlídni z druhé strany a dej se do skládání. Napřed tam strč cívku a nastav na ciferníku 8. Pak tam vraž věc, co vypadá jako šroubovák. Na tom nastav 4. Nakonec tam šoupni ampérmetr a reostat a reostatem nastav 7 ampér. Nyní můžeš urvat anténu a místo ní tam strčit ladičku. Zavři dekl, kliku vpravo vytáhni a přístroj si vem. Nyní vlez poklopem v rohu do kanálu.

Kolem krys rovně a doprava a pořád rovně až k vypínači. Dole pod vypínačem je otvor, kam se dá strčit klíč ze vzduchotechniky. Učiň tak. Nyní je možné zvednout i pravý vypínač. Můstek naproti se přetočí k jinému otvoru. Nasoukej se dovnitř a jdi až nakonec. Na zemi se válí deska. Vem ji a namiř kurzor do díry na horní kramli. Desku tam polož, přejdi po ní na druhou stranu a vylez nahoru na hřbitov.

Zkus vejít do hrobky. Ukáže se ti červená kniha a chce ti vysvětlit, že bys měl pomocí přístroje najít všechny ty tlamy a zneškodnit je. Napřed ale vlez do inventáře, vem kliku a natáhni přístroj. Potom si ho prohlédni a zmáčkni na něm dole levý čudl. Tím ho přepneš do režimu detekce oblud. Teď se můžeš začít motat po hřbitově a hledat ty správné ksichty. Když najedeš kurzorem (anténkou) na správnou tlamu, vpravo dole na symbolu přístroje se rozvítí žlutá světla. Až najdeš hlavu, vlez zpátky do inventáře, čudlíkem nastav na pravém měřáku stejnou hodnotu jaká je na levém a přepni režim na vysílání - vpravo dole. Nyní musíš kurzorem zaměřit hlavu - dělej to podle kontrolek a levým klikem ji odstřel. Nezapomeň si strojek před další akcí natáhnout a přepnout na příjem. Vydej se od hrobky vpravo až ke hřbitovní zdi a otoč se doprava. Nahoře na tebe čumí první ksicht. Odstřel ho. Popojdi podél zdi a podívej se nahoru do rohu. Tam je další. Přejdi do dalšího rohu, popojdi a otoč se vlevo. Nahoře se na tebe zubí poslední držka. Nyní zajdi ke hřbitovní bráně. Nalevo od ní na zdi jsou jakési nápisy. Prohlídni je. Pod nápisem "Ochraňuj nás svatý Jiří" najdeš lejstro, kam Hpopkins zapsal číslo, kterým se otvírá hrobka a dračí kruh. Nyní můžeš vstoupit do hrobky. Zadej kód 9,2,7,8 po řádcích a připrav si druhé cédéčko.

Jdi o poschodí níž. Na mříži je zase tlama, která chce číslo. Podívej se zase do červené knihy. Symbol na dveřích odpovídá symbolu G. Zadej tedy 9,4,2,6 ve směru hodinových ručiček. Vejdi dovnitř. Po pravé straně je bedna. Zvedni hadr a vem si vercajk. Vrať se a jdi poschodech dolů. Vylez na hromadu šutrů a popojdi. Seber pantok a majzl. Jdi ke stolu a pantokem rozmlať šuplík. Je v něm cívka s drátem. Vytas zase kladivo a na vnitřní straně šuplíku uval plech. Potáhni za šuplík a seber klíč. Klíčem otevři bednu za stolem a vem dynamit. Běž k dřevěnému lešení a prohlédni si šutry. Jeden se dá nářadím odsunout. Zatáhni za špagát a vem detonátor. Jdi zpět za mříž a do huby na stěně strč dynamit. Připoj drát a detonátor a odpal to. Běž si prohlédnout sutiny. Naproti bedny s hadrem se válí diamant. Jdi dál až do vězení.

Napravo na zdi je hlava. Do oka jí strč diamant. Jdi kolem mříží, až najdeš vězení s vylámanými tyčemi. Vlez dovnitř a popojdi vlevo. Na zemi se válí kostra. Odsuň ji a lopatou vyhrabej hnát. Popojdi ještě jednou. Na zemi se válí další skelet. Odsuň ho a použij zase lopatu. Vykopeš lejstro a lebku. Obojí vem. Vylez z cely a jdi do průchodu. Napravo vlez do dveří a posbírej co se dá. Na stole je lucerna a kuš, v šuplíku přívěšek a nad stolem na polici toulec se šípy. Podívej se do inventáře a tam si zapal lucernu, nabij si kuši, polij ji svinstvem v zelené flašce a přívěšek přivaž na kost. Vyjdi ze dveří a prohlédni si podlahu. Postav na zem lebku, na ni šoupni kost a vedle na zem postav lucernu. Vem do ruky kuši a hru si ulož. Jdi rovně a doprava. Až začne obluda vřeštět, podívej se napravo nahoru nad schody a sestřel ji. Sejdi po schodech a jdi dál, až narazíš na visící sado-maso. Z huby mu vytáhni medailon. Až sletíš dolů, jdi pořád dál, až vylezeš na hřbitově.

Obejdi hřbitov a vzadu za márnicí pod sovou můžeš lopatou vyhrabat střep st.George. Vem ho, obejdi hřbitov a strč ho tam, kde chybí. Jdi ke hřbitovním vratům a otoč se doprava. Dvakrát popojdi a mrkni se vlevo na hrob. Je tam jakási ruka. Vrať se zpátky k díře, ze které jsi vylezl a namiř kurzor mírně vpravo od hřbitovní brány. Nazuj si brýle a na obláček použij ruku s mečem. To způsobí, že z márnice odpadne řetěz. Vlez dovnitř. Vpravo dole je díra. Vlez tam. Ocitneš se na nádvoří. Jdi rovně dolů do věže a promluv s Jagou. Až se vykecá otevři inventář a prohlédni si lejstro. Otoč ho a promluv si o něm s babou. Vem medailon a použij ho na ni. Vyjdi na nádvoří a běž vpravo ke schodišti. Namiř kurzor nahoru na dveře a vylez tam. Prohlédni si dveře a použij na ně brýle a prsten od nebožky. Jdi až nakonec, seber kotvu s lanem a vyjdi zase ven. V inventáři přivaž kotvu s lanem na kuši, vem ji a namiř na protější zeď, vravo nad červenou záři. Přelez po laně a vejdi do dveří. Jdi rovně a u protější zdi otevři skříňku. Vem šachovnici a vlevo páčidlem vydlabej nákres. Na něj lze chlastnout lejstro se dvěma dírami a různě ho posunovat. Až se ti v jedné díře objeví číslo, v druhé je znak. Zapamatuj si čísla a znaky a lejstro otoč. Najdeš další dvojici čísel a znaků. Čísla znamenají, v jakém pořadí je nutno tyto znaky zmáčknout. Otoč se, popojdi a prohledej sloupek mezi knihovnami. Zmáčkni postupně znaky v pořadí podle čísel. (vpravo, nahoře, dole, vpravo dole). Bazmek se otočí a ty vem slovenský kříž. Jdi zpátky na špagát a uvnitř červeného kruhu skoč na zem. Popojdi a podívej se vlevo na hrob. Sochorem ho otevři a vem medailon. Otoč se na opačnou stranu a na zem použij brýle. V inventáři přilep medailon na kříř a použij to. Jdi k márnici a od ní vlevo. Vejdi do dveří. Nahoře taky. Popojdi a prohlédni dveře vpravo. Použij na ně brýle a kříž. Vejdi dovnitř použij šachovnici. Otevři inventář, červenou knihu, brýle a podívej se na šachovnici. Pořadí, v jakém máš zmáčknout klávesy je naznačeno postavením figur. Nejbližší je na F další je na B, atd. Zmáčkni tedy klávesy v pořadí: F B H E A C G D. Až se figury rozloží, šachovnici vem. Jsou v ní pěkné díry. Ty znamenají, kudy máš dole po velké šachovnici projít. Vyjdi z místnosti a jdi vpravo a dolů. Hru si ulož a jdi podle šachovnice v inventáři. Orientována je správně, jen jsou prohozeny barvy. Až budeš uprostřed, použij na protější dveře dalekohled, brýle a prsten po nebožce a přejdi na druhou stranu. Na druhé straně použij na dveře znovu brýle a pro změnu kříž. Vejdi. Napravo na stěně je vypínač. Zmáčkni ho a přijede lanovka. Jdi vlevo kolem lanovky a zatáhni za páku na zdi. Před lanovkou se vysune plošina. Postav se na plošinu a vpravo od lanovky zmáčkni čudl. Otevřou se dveře lanovky. Vlez dovnitř, pákou vlevo zavři dveře a červeným čudlem odstartuj.

Až dorazíš, vykoukni ven a zase se vrať. V lanovce vem žebřík, postav ho pod dekl a vylez nahoru. Vylez ještě nahoru na nosník a na stropě hledej poklop. Než ho otevřeš, hru si ulož. Přejdi na druhou stranu plošiny. Je jedno, zda vlevo nebo vpravo. Ve výklenku uvidíš hlavu sochy. Použij na ni páčidlo. Jdi dolů po schodech. Po levé straně vlez do místnosti s dělem. Prohledej ji. Najdeš kýbl. Vrať se zpátky nahoru a po cestě vem trám. Nahoře najdi dělo a vlez do díry. Prohledej na zemi šutry a vem prapor a třísky. Vylez nahoru a přes díru mrskni trám. Přejdi na druhou stranu, odsuň dělo a vem kouli. Jdi zpátky a trám zase vem. Vrať se na místo. kde jsi vylezl z poklopu a prohlédni si střed plošiny. To, co vypadá jako sníh je střelný prach. Naber to do kýble. Vrať se ke spodnímu dělu, prohlédni ho a do pravého čtverce aplikuj kýbl, do prostředního kouli a do levého prapor. Odstup, v inventáři si zapal třísky a mrskni je na dělo. Po výstřelu jdi dolů. Do díry strč trám a vrať se pro druhý. Přejdi po prvním trámu, vraž tam druhý, seber první, polož ho před sebe a přejdi. Vlez nalevo do ochozu a prohledej chlápka, co visí z okna. Vem mu čipovou kartu a jdi naproti do dveří a tam do výtahu. Ve výtahu vpravo dole jsou tlačítka a díra na kartu. Sjeď dolů, do škvíry strč kartu, zmáčkni tlačítko nahoru a vystup. Až výtah odjede, přejdi na druhou stranu a na lešení se mrkni dalekohledem. Napravo vidíš jakýsi řetěz. Nabij si do kuše šíp, který není pokydaný zeleným slizem a tref se do řetězu. Spadne padací most. Přejdi doprostřed a dej se vpravo. Vejdi do dveří a mrkni se vlevo. Je tam kostra. Seber lebku a hru si ulož. Jdi dolů po schodech a šlápni na 1., 3., 6., 7., 9. a 10. schod(Řešení je uvedeno v zelené knize. Pokud ji prolistuješ, najdeš tam znaky, které jsou nakresleny naboku na schodech). Pokud to uděláš správně, cvakne to. Vejdi dolů, otoč se doleva, popojdi a podívej se na ruku. Polechtej ji a vraž do ní lebku. Podívej se na lebku zblízka a rozmlať ji železnou tyčí. Vem jakousi spojku a vrať se nahoru. Ocitneš se dole před výtahem. Vyjdi zase nahoru a dej se prostřední cestou. Vejdi do dveří a hru si ulož. Otoč se doleva a zatáhni za řetěz. Přejdi na plošinu uprostřed lávy a tahej za řetězy v tomto pořadí: 6,2,5,3,1,4. Pokud stojíš na plošině směrem ke dveřím, odkud jsi přišel je první řetěz vpravo (Jestli nechceš použít mou nápovědu, zkoušej jeden řetěz po druhém a pokud se zastaví proud lávy v pozadí, je to ten pravý. Pokud ne musíš začít od začátku.) Pokud ti to vyjde, přejdi na konec plošiny a vem tam další spojku. Poté se vrať a jdi do posledních dveří. Je tam vetřelec. Jdi k vajíčku, otevři ho a vem jakýsi zárodek. Popojdi zpět a otoč se vlevo. Na bazmek na stěně použij brýle a kuši (pokydanou zeleným svinstvem). Poté se otoč na druhou stranu a s nasazenými brýlemi do toho zase vystřel. No a nakonec naplň injekční stříkačku zeleným bordelem a píchni to tam taky. Pak se podívej na dveře a vem tam poslední spojku. Vrať se zpět a prohlédni si pixlu na stojanu mezi schodištěma. Narvi tam spojky, které jsi posbíral. Teď se podívej dolů na nožku toho stojanu. Jsou tam čtyři šuplíky. Tři se dají otevřít a je možné v nich vzít jakési podivné kotouče. Učiň tak. Jdi nahoru do místnosti s lávou na plošinu uprostřed. Je tam stojan s koulí. Podívej se pod kouli. Je tam věc, která se dá otevřít a můžeš do ní strčit kotouče. Včil se vrať ke stojanu mezi schody a posbírej spojky, co jsi tam nastrkal. Jdi zase do místnosti s lávou a otevři kouli. Spojky nastrkej do koule. Odstup a zase prohlédni kouli. Vpravo v ose koule můžeš cosi spustit. Koule ti udělá odlitek čtvrté spojky. Otevři válec pod koulí a vem čtvrtou spojku. Tu narvi na místo, do škatule mezi schodama, kam jsi napřed nacpal první tři. Přijede ti výtah do druhé schodišťové haly, kam se dostaneš, pokud projdeš místnost s lávou nebo s vetřelcem, anebo tu třetí s lebkou a schodama. Je úplně šumafuk kterou. Vlez do výtahu a po skončení animace nasaď Míně na pazouru prsten. Po další animaci už jen stačí do vyrytého kolca před trůnem narvat medailon a máš to v kufru.
TOPlist
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one