Autor stránek

Autor stránek

Zde může být text o autorovi
Nebudu zde popisovat kam máte jít a na co skočit. Na internetu jistě najdete jiné podobné návody, které se těmito podrobnostmi zabývají. Zaměřím se pouze na to kde najdete všechny kartičky. Můžete si také kartičky koupit, když nasbíráte dost fazolek, ale nás bavilo je hledat.. Dají se koupit u různých studentů a samozřejmě (což nás nemůže překvapit) za různé ceny. Takže než se do toho dáme pouze pár rad:

Po celém hradu je spousta tajných prostor, kam je potřeba se vracet i později, když už umíte více kouzel, protože někam se dříve nedostanete a nebo jenom částečně. Je třeba se pozorně dívat i nad sebe, protože v různých výškách uvidíte podivné kostky, znaky a nebo pukliny ve zdech a nebo karty na římsách, kam se dostanete až se naučíte kouzlo "Houbuj". Také po zemi najdete jednobarevné čtverce, na které když stoupnete (skočíte) tak to vypadá, že se nic neděje, ale když se dobře rozhlédnete uvidíte někde otevřenou nějakou tajnou místnost. Po 10 stříbrných kartách (je jich celkem 40), dostanete 1 klíč a budete moci odemknout 1 závoru na dveřích. Po 10 bronzových kartách se Vám na obrazovce vlevo nahoře přidá další blesk s životem. Těchto karet je celkem 50. Pak je ještě 11 zlatých karet. Ty najdete právě za zmíněnými dveřmi se závorami. Tedy celkem je kartiček 101.
Funguje zde zajímavá věc pro ověření, zda máte karty všechny. Po skončení cvičení si zajděte k někomu, kdo karty prodává a když vám žádnou nenabídne, tak je máte všechny. A nabídne-li vám nějakou, je to právě ta, kterou jste nenašli při cvičení.
Také se dá sehnat spousta kůry z ruje a slizu z tlustočerva, z čehož se naučíte připravovat lektvar na uzdravování a v kotlících, které jsou po celém hradě si jej můžete připravit. A věřte mi na závěrečný souboj s baziliškem je budete potřebovat.

BRADAVICKÝ HRAD

HESPER STARKEY - bronzová
poté co vysvobodíte Rona z vrby mlátičky a běžíte za ním, dostanete se na pozemky školy. Mezi dvěma kašnami na zemi najdete tuto první kartu.

ANDROS NEVIDITELNÝ - stříbrná
nad schody vedle nebelvírské ložnice je socha čaroděje. Použít na ní "Flipendo" a objeví se na zemi plošinka, na kterou si stoupněte. Vzadu ve zdi se otevře tajná místnost s fazolkami a truhla s touto kartou.

ALMERICK SAWBRIDGE - bronzová
ve společenské místnosti Nebelvíru je po levé straně truhla s touto kartou.

ETHELRED VŽDYPŘIPRAVENÁ - bronzová
jděte na pohyblivé schodiště a sejděte dolů do přízemí. Je zde kotlík, knížka na uložení hry a většinou spousta studentů s věcmi na prodej, i truhla s touto kartou.

KRÁLOVNA MAEWE - stříbrná
ještě zůstaňte na pohyblivém schodišti, tentokrát jděte až úplně nahoru na ošetřovnu. Aby se vám v místnosti s postelemi otevřela tajná místnost, musíte použít "Flipendo" na všechny čtyři obrazy nahoře na zdi. Uprostřed místnosti se objeví schody, které vedou k truhle s touto kartou.

GLOVER HIPWORTH - bronzová
proběhněte přes ošetřovnu dozadu. Po levé straně je již známý chrlič, který nám ukazuje skryté výstupky a vchody do tajných částí. Použijeme "Lumos" na chrlič a napravo se ukáže výstupek kde najdete truhlu s touto kartou.

MUNGO BONHAM - bronzová
jděte dolů po schodech a v další místnosti je dole uprostřed truhla s kartou (stále ještě na ošetřovně).

VYÚKA KOUZLA RICTUSEMPRA
Při výuce tohoto kouzla a všech ostatních se trošku změnil systém výuky. Už neobtahujete znaky myší, ale pouze v momentě kdy hůlka sama opisuje příslušný symbol kouzla, mačkáte na klávesnici příslušné kurzorové klávesy (šipky).

CVIČENÍ RICTUSEMPRA
HERMAN WINTRINGHAM - bronzová
hned na začátku tohoto cvičení (u druhého ohnivého kraba), uvidíte na zemi kostku se symbolem šlápoty. Stoupnete si na ní a plošina vás vyveze nahoru k truhle s touto kartou.

GLENDA CHITTOCK - stříbrná
v místnosti, kde jsou 4 ohniví krabové za mřížemi (musíte je napřed uklidit tak, aby se zavřel prostor ve kterém jsou, sjede dolů truhla s kartou) a 2 slimáci. Po posunutí 2 kvádrů s "Flipendem" tak, aby jste se po nich dostali nahoru se dostanete k truhle s kartou.

MYRON WAGTAIL - bronzová
hned za knihou na ukládání, jděte po schodech nahoru, napravo je truhla s kartou (vlevo je dřevěná podlaha na konci s hvězdou).

GIDEON CRUMB - stříbrná
místnost s 2 ohnivými kraby, po jejich uklizení na správné místo se otevřou ve zdi výstupky a vy se dostanete po nich nahoru na římsku. Zde je ještě 1 krab. Jděte dozadu a v místě, kde se dá přejít přes římsu na druhou stranu střelte proti sobě na zeď, kde uvidite znak "Flipenda". Otevře se tajná místnost s truhlou a kartou.

HEATHCOTE BARBARY - bronzová
po přeskočení za trámek, po kterém jsme přešli na druhou stranu a sestřelení trámu s "Flipendem" dolů, skočte dolů také. Napravo je výklenek s truhlou a kartou.

MERTON GRAVES - bronzová
když se dostanete nahoru, musíte kraba uklidit na místo a objeví se schody, které vedou ke hvězdě. Když je přejdete na druhou stranu a půjdete dopředu, cesta vás zavede k výklenku s další truhlou a kartou.

ORSINO THRUSTON - bronzová
v další místnosti uvidíte za mříží hvězdu, aby jste se k ní dostali musíte uklidit na místo 2 kraby a otevře se cesta dál. Napravo v truhle nezapomeňte vzít kartu.

KIRLEY DUKE - stříbrná
od truhly, kde jste našli kartu půjdete doleva. Zde je zlatý kotlík a napravo je zeď s trámkem a znakem kouzla "Flipendo". Je to těsně před ukládací knížkou. Zakouzlíme a otevře se tajná komora s truhlou.

DONAGHAN TREMLETT - stříbrná
jste v místnosti, kde je uprostřed zakroucená plošina vedoucí nahoru a 5 krabů. Musíte všech 5 naházet dolů do propasti uprostřed. Až je tam schodíte běžte až úplně dozadu kde plošina sahá k zemi a podívejte se směrem k propasti. Uvidíte portrét Lockharta na který musíte střelit a otevře se chodba. Musíte skočit do ní dolů. Je tam taky poslední soutěžní hvězda. Znovu vystřelte na Lockhartův portrét na zdi a otevře se prostor kde je na zemi kostka se šlápotami. (Pozor je tady skřítek, co krade fazolky.) Stoupněte si na ní a otevře se tajná místnost s truhlou a kartou v ní.

MUSIDORA BARQWITH - bronzová
jděte do 3. patra do Lockhartovy učebny (kde jste se učili toto kouzlo) a na 2 římse okna vpravo najdete truhlu s kartou.

KOLEJNÍ SLAVNOST
TRÉNINK FAMFRPÁLU
HODINA U SNAPEA - rujovníkový lektvar
HODINA KOUZELNÝCH FORMULÍ U KRATIKNOTA

CVIČENÍ S KOUZLEM SMETÁK
BRIDGET WENLOCK - bronzová
když se dostanete do místa, kde máte před sebou kládu s "Flipendem" a za ní musíte odtranit zelený sliz, aby jste ji mohli posunout dolů a dostat se tak na druhou stranu pro hvězdu. Podívejte se dolů a uvidíte na zdi prasklinu. Zakouzlete jí a otevře se tajná místnost s kartou.

GRETA CATCHLOVE - bronzová
v místnosti kde je vlevo chrlič a vpravo socha kouzelníka. Po "Lumos" na chrlič se vám zpřístupní zeď dole naproti schodům, na jehož konci je truhla s kartou.

FLAVIUS BELBY - bronzová
při odchodu z této části uvidíte vlevo naproti modrému oknu truhlu s kartou. Dole jsou schody s ukládací knížkou.

FULBERT BOJÁCNÝ - stříbrná
dostanete se na dlouhou chodbu, kde je na zemi zelený sliz a slimák. Musíte slimáka dostat na jeho místo a poté se za obrazem otevře tajná místnost s truhlou a kartou.

GREGORY MAZANÝ - stříbrná
Dostanete se do části, kde musíte přeskákat po 2 houpajících se kovových plošinách, když skočíte na tu poslední, podívejte se dolů před vás a uvidíte na zdi ozdobný kámen, použijte "Flipendo". Potom se vraťte zpět (po hýbajících se plošinách) a napravo uvidíte otevřenou tajnou chodbu s další kartou.

ROLAND KEGG - bronzová
Jdete kolem takové divné kovové páky, která je dole a vy se po ní nemůžete dostat nahoru pro hvězdu. Půjdete dozadu po schodech nahoru. Dostanete se do místnosti, kde je na zemi zelený sliz a před ním kvádr s "Flipendem". Odstraníme kouzlem "Smeták" sliz a potom kvádr "Flipendem" shodíme dolů. Potom pokračujte dále dozadu a tam u dvou trpaslíků v truhle najdete další kartu.

HLEDÁNÍ PŘÍSADY DO MNOHOLIČNÉHO LEKTVARU
GASPARD SHINGLETON - stříbrná
Když sejdete dolů do podzemí hledat přísadu do lektvaru, půjdete až nakonec, kde před sebou uvidíte ozdobnou mříz. Napravo ze popraskanou zdí je chrlič, který vám po kouzlu "Lumos" ukáže před mříží na zemi průchod dolů. Použijeme kouzlo smeták na zelený sliz před námi a mříž sjede dolů Vylezeme zase ven a teď už můžeme k truhle s další kartou.

LAVERNE DE MONTMORENCY - stříbrná
když v podzemí půjdete do učebny lektvarů, uvidíte hned po levé straně puklou zeď.Zakouzlíme na ní a otevře se tajná místnost. Na zemi musíme zlividovat zelený sliz a potom si stoupnout na kámen, který se objeví. Vyjdeme ven a napravo vedle vchodu na zdi se objeví tři výstupky, po kterých vyšplháme nahoru pro další kartu.

GUNHILDA OF GORSEMOOR - broznová
v té samé učebně je ještě vzadu vlevo u okna další truhla a v ní karta. CRISPIN CRONK - bronzová
půjdete hlavní chodbou v podzemí a dáte se doleva, hned další chodbou za tou ve které byla učebna lektvarů. Odstraníme zelený sliz a jdeme k plošině, která nás vyveze nahoru. Jdeme dále po rozbořených schodech (o patro víš je chrlič a kouzlem "Lumos" nám schody opraví). Dále vám přijede můstek přes nádrž se zelenou hmotou. Když ho přejdete hned vlevo je truhla s kartou.

GLANMORE PEAKES - stříbrná
naproti této truhle je prasklá zeď, otevřeme ji a v ní je další truhla s kartou.

CORNELIUS AGRIPPA - bronzová
když se dostanete do místnosti, kde budou 2 šneci, které musíte dostat na jejich místa, vpravo za vámi (za sloupem) je další truhla s kartou.

HONORIA NUTCOMBE - stříbrná
další kartu najdete v místnosti s trpaslíkem. Vpravo je jedna truhla jenom s fazolkama a vlevo puklina na zdi, za níž je truhla s kartou.Naproti pak ukládací knížka.

MIRANDA JESTŘÁBOVÁ - bronzová
když si otevřete bludištěm cestu dál (mimochodem v bludišti jsou ještě 3 tajné komory s fazolkami , slizem a kůrou) sejděte po schodech dolů, kde je přímo před vámi truhla s kartou.

GROGAN STUMP - bronzová
když se dostanete přes otočné plošiny dál, uložíte si hru v knize, tak hned za dalšími dveřmi vpravo je truhla s kartou. Dejte si pozor vlevo (nebo o kousek dál) je trpaslík.

SOUBOJNICKÝ KLUB
CESTA NA HODINU BYLINKÁŘSTVÍ
HAVELOCK SWEETING - bronzová
když půjdete na hodinu bylinkářství, můžete se zatoulat na druhou stranu a jít se podívat třeba k Hagridově chatrči. Tam najdete nahoře na pařezu další kartu.

JOSCELIND WADCOCK - stříbrná
před famrfpálovým hřištěm visí nahoře dva modré prapory, použít na ně kouzlo "Alahomora" a otevře se vám vlevo na zdi tajná chodba s další kartou.

GULLIVER POKEBY - bronzová
vlevo za skleníkem je na konci další truhla s kartou.

CYPRIAN YOUDLE - stříbrná
před skleníkem stojí kluk, který prodává věci. Když se otočíte, uvidíte nad vraty znak, na který zakouzlíte "Flipendo" a otevře se místnost s truhlou a kartou.

CVIČENÍ KOUZLA DIFFENDO LEOPOLDINA SMETHWYCK - stříbrná
na zahradě se 3 šneky, uvidíte nad průčelím 4 ozdobné kameny, (2+2) střelte do nich a otevře se vám tajná místnost s kartou.

MERWYN ZÁKEŘNÝ - bronzová
po projití do další části, kde lítají modré potvůrky a jedním šnekem nad schody (pozor může dolů) je vlevo vedle schodů truhlas kartou.

URIC PODIVNÝ - bronzová
v místnosti, kde je nalevo chrlič a před vámi je propast a nad ní kláda na provazech musíte střelit na chrlič, potom na provaz na kterém visí kláda, aby spadla dolů. Přejdete po ní na druhou stranu a napravo před vámi je průhledná žlutá zeď, kde je truhla s kartou.

DERWENT SHIMPLING - stříbrná
v tajné komoře, kde jste našli předchozí kartu jsou schody nahoru. Vyjděte po nich a shodíte dolů kvádr s "Flipendem". Vyjděte ven a přejděte zpět na druhou stranu po schozené kládě. Použijete na kvádr "Flipendo" a otevře se napravo za ozdobnou zlatou kytkou na zdi tajná komnata s truhlou a kartou.

BLENHEIM STALK - stříbrná
když se dostanete dále, kde uvidíte prkna na lanech. Vyskočte na prkno (dole jsou zelníčci, co po vás házejí klacky), přejděte po prkně na římsu a střelte na ozdobný kámen na zdi. Otevře se další tajná místnost s truhlou a kartou.

ELLADORA KETTERIDGE - bronzová
dostanete se do části, kde musíte střelit na zelený sliz, aby se vám otevřel můstek, přejděte ho a pokračujte rovně a střelte na ozdobu na zdi (zlatá kytka). V truhle je další karta.

LORD STODDARD WITHERS - bronzová
po projití přes zahradu se 3 masožravými rostlinami, střelte v chodbě vlevo na ozdobu na zdi (zlaté kytky) a otevře se další tajná komora s truhlou a kartou v ní.

THADDEUS THURKELL - stříbrná
Dostanete se na chodbu, kde je šnek a vy ho musíte hodit na místo. Uvidíte kousek za ním prasklou zeď, otevřete ji a uvidíte na zemi symbol šneka. (Proč asi?) Jděte doprava a objeví se další 2 šneci. Naházejte je do prostoru, který je v této chodbě a toho třetího hoďte do té, kterou jste si před chvílí otevřeli. Objeví se tajná místnost s další kartou.

NORVEL TWONK - bronzová
naproti vchodu do hradu - venku na zahradě jsou schody. Pod těmito schody uvidíte prasklou zeď. Nyní už ji můžete otevřít objeví se tajná místnost, kde najdete další kartu.

MIRABELLA PLUNKETT - stříbrná
v té samé místnosti, jako jsme našli předchozí kartu je za truhlou, chrlič. Zakouzlíme "Lumos" a honem utíkáme nahoru před hrad (doprava). Uprostřed je ochoz nahoře s truhlou. "Lumos" nám zepředu (od hradu) otevřel žlutý průchod. Nahoru po schodech a truhla s kartou.

GWENOG JONES - stříbrná
jděte ve společenské místnosti úplně dozadu, kde vidíte z ochozu dolů. Napravo jsou dveře, kam nemůžete vstoupit. Nad nimi je ozdobný kvádr. Zakouzlit "Flipendo". Potom se otočíte a na schodišti uprostřed, které vede dolů, se otevře na zdi malý otvor s lanem. Zakouzlíme na něj "Diffendo" a otevře se tajná místnost, sejděte dolů a otevřete truhlu s kartou.

HLEDÁNÍ KUŽE Z HŘÍMALA VE SKLENÍKU
BEAUMONT MARJORIBANKS - bronzová
vpravo za skleníkem je vzadu za trním (na které použijeme "Diffendo") další tajná místost s truhlou a kartou

SACHARISSA TUGWOOD - stříbrná
když jste u dřevěného můstku, ve tvaru L, přejděte po něm do místnosti a uvidíte na zemi jednobarevnou kostku. Použijte na ní "Flipendo", otevře se na pravé straně chrlič. Použijte na něj "Lumos" a když se můstek přetočí jinak, přejděte přes něj a na druhé staně uvidíte žlutou průhlednou zeď, za kterou je další truhla s kartou.

TILLY TOKE - bronzová
když skočíte do skleníku, neberte hned kůži z hřímala, která je před vámi, ale ještě se zde rozhlédněte. Vlevo je truhla s kartou.

MOPSUS - stříbrná
když jste zase ve škole, tak při cestě na kolejní slavnost, je vlevo na zdi obraz, otevřeme ho a za ním je tajná chodba (za zeleným slizem a pavučinou) s truhlou a kartou.

WENDELÍN PODIVNÝ - stříbrná
dole v podzemí se dejte první chodbou doprava, na konci použijte kouzlo "Smeták" na zelený sliz, pak "Lumos" na chrlič. Naproti vpravo uvidíte žlutý průhledný sloup s lanem. Použít na něj "Diffendo" a otevře se tajná místnost s truhlou a kartou.

BOWMAN WRIGHT - stříbrná
vpravo ve vstupní hale nad schody, vedle brnění, je zrcadlo s pavučinou. Použít "Diffendo" a objeví se vchod do tajné komory s truhlou a kartou.

DAISY DODDERIDGE - stříbrná
když budete stát zády ke znaku kouzla "Houbuj" (učebna) a před sebou uvidíte znak kouzla "Smeták", uvidíte na zdi vpravo divný výstupek. Použijete "Alahomora" a otevře se tajná místnost. Musíte zlikvidovat zelený sliz a vylézt po výstupcích nahoru. Na konci je truhla s kartou.

CESTA K BRUMBÁLOVI
OSWALD BEAMISH - stříbrná
když vejdete dovnitř, nesmíte jít k moudrému klobouku, ani k Fénixovi (jinak přijde Brumbál a vy už potom nic nenajdete), ale nahoru po schodech, střelit na ozdobný kámen nahoře na zdi. Za knihovnou se objeví tajná místnost. Vejdete dovnitř a na jejím konci na ochozu uvidíte kartu.

BURDOCK MULDOON - bronzová
sejdete zase dolů po schodech a půjdete za psací stůl. Zde je vlevo po schody další truhla s kartou. Potom teprve ke klobouku a nebo k Fénixovi.

CESTA ZA GOYLEM
RODERICK PLUMPTON - bronzová
když poběžíte za Goylem (podle zbytků jídla - jak jinak) dostanete se na prostranství venku, kde jsou 2 zelníčci a truhla s kartou.

IGNATIA WILDSMITH - stříbrná
dostanete se do místnosti, kde dole pod sebou uvidíte knihovnu.Musíte napřed se shora (nad krbem) shodit dolů kvádr s "Flipendem". Potom seskákejte dolů a za sloupem najdete chrlič. Použijte "Lumos". Honem vylezte přes kvádr nahoru na knihovnu a napravo je průhledná žlutá zeď s tajnou chodbou a truhla s kartou.

EDGAR STROULGER - bronzová
dostanete se do místnosti, kde před vámi nahoře je chrlič a dole pod vámi dřevěný otáčivý můstek. Musíte střelit postupně celkem 3x, tak aby byla krátká ramena nad sebou vlevo, (nebo před vámi tři červené značky na trámech).Potom se otevře chodba za mříří, kde je truhla s kartou. To můžete udělat i doprava, ale tam jsou jenom fazolky.

DEVLIN WHITEHORN - bronzová
když se dostanete dál, uvidíte po pravé straně na zdi zámek. Střelte na něj. Dostanete se opět k dřevěnému otočnému můstku. Ale o patro výš. Musíte přeskákat po římse naproti k chrliči. Nahoře za ním je truhla s kartou.

BEATRIX BLOXAM - bronzová
až se ocitnete na zahradě, kde jsou 2 šneci, hodně hub a trnovnic, jděte rovně (od šneků) do otevřených dveří (pozor jsou tam dvoje), umístěte na místo 2 šneky-popojedete výš, potom 2 kraby a vyveze vás to nahoru k truhle s kartou.

CIRCE - stříbrná
když se dostanete oknem ven na římsu, musíte otevřít padací most přes potok (lano v díře). Skočte u něho dolů a kolem 2 masožravých rostlin jděte přes tento most dovnitř. Na pravé straně uvidíte nahoře trám a nad ním lano. Střelte do něj a sjede dolů truhla s kartou.

PROMĚNA NA GOYLA A CESTA DO ZMIJOZELU
KASANDRA VABLATSKÁ - bronzová
najdete ji v truhle v umývárně u ufňukané Uršuly.

BALFOUR BLANE - bronzová
když jdete do umývárny s ufňukanou Uršulou, tak než tam přijdete je v místě, kde uvidíte nápis na zdi napravo třída kouzelných formulí. Když vejdete dovniř uvidíte před sebou vzadu fialovou fazolku. Běžte tam a vzadu vlevo je truhla s kartou.

ELFRIDA CLAGG - stříbrná
jdete coby Goyl do zmijozelské koleje. Když se dostanete do části, kde vám někdo před nosem shodí most dál, musíte se vrátit do malé místnůstky než jste vyšli ven. Napravo je na zdi ozdobné jakoby klepadlo. Střelte do něj. Objeví se kostka s flipendem, takže ještě jednou střelit. Jděte ven před spadlý most a jděte doprava, dolů po schodech do tajné komory. Jděte dolů (pozor na zelený sliz na schodech) a na zdi vlevo si všimněte 3 ozdobných kamenů. Střelte postupně na každý z nich a venku vám ze zdi vyjedou výstupky, po kterých přeskáčete na balkon s truhlou a kartou.

ADALBERT WAFFLING - bronzová
Dostanete se do části, kde před sebou uvidíte chrlič a doleva půjdete směrem ke vchodu do Zmijozelské koleje (viditelného pomocí chrliče). Asi uprostřed uvidíte po levé straně plovoucí kvádry. Takže zakouzlíte"Lumos" na chrlič a potom honem přeskákejte po kvádrech až ke zdi, kde uvidíte tajný vchod, ve kterém jsou 2 truhly s kartou.

JUSTUS PILLIWICKLE - bronzová
když se dostanete do chodby koleje, střelte nalevo do jednoho z obrazů, pak ještě do kostky na zdi, která se objeví a dostanete se do tajné chodby (pozor na pavouky), která vede do knihovny. Tam střelte na kámen před vámi nahoře a po schůdkách z knihoven vyskákejte nahoru k tajné místnosti s truhlou. Z poslední knihovny na truhlu střelte a karta spadne dolů. Do knihovny můžete jít i normálně a nemusíte používat tuto tajnou chodbu.

YARDLEY PLATT - bronzová
potom najděte místnost, ve které je u zdi kašna. Střelte na masku nad vodopádem a otevře se prostor s truhlou. Střelte na truhlu a karta spadne dolů.

MORGAN LE FAY - stříbrná
střelte před vstupem do společenské místnosti zmijozelu na prapory této koleje, mezi nimi je chrlič.Chrlič zajede do země a otevře se prostor s truhlou a kartou.
CVIČENÍ S KOUZLEM HOUBUJ
MERLIN - bronzová
hned na začátku jsou 2 skřítci. Musíte je uklidit oba domů a otevře se uprostřed dole chrlič a ten vám udělá nahoře schod. Kam přeskočíte z plošiny, kde vidíte první hvězdu.

XAVIER RASTRICK - stříbrná
v té samé tajné místnosti, se když stojíte čelem u truhly podívejte napravo nahoru. Uvidíte výstupek ve zdi. Zakouzlit "Alahomora" a otevře se nahoře tajná místnost. Přeskočíme vlevo na polici a z té doskočíme do této místnosti, kde je truhla s kartou.

QUONG PO - bronzová
v místnosti s 3 kousavými trpaslíky (musíte je napřed zlikvidovat, ale pozor !!) uvidíte kvádr s "Flipendem". Posunete jej dále doprostřed (zezadu, kde byla žabka). Skočíte napřed na římsu, kde je chrlič. Použijete na něj "Lumos" a potom honem dolů, do prostoru kde jste před tím sebrali žabku, otevřela se tam průhledná žlutá zeď s truhlou a kartou.

DYMPHNA FURMAGE - stříbrná
v další části, kde jsou 4 ohniví krabové a propast uprostřed pod vámi, musíte napřed kraby dopravit na jejich místa a místo propasti se potom otevřou schody do tajné místnosti s truhlou a kartou.

FELIX SUMMERBEE - stříbrná
dostanete se do chodby se schody nahoru. Uvidíte na obou zdech obrazy. Střelte do toho nejhořejšího uprostřed napravo (je obráceně) a za vámi se otevře tajná chodba s truhlou a kartou.

ALBERIC GRUNNION - stříbrná
v další části, kde uvidíte před sebou 3 vysoké kvádry a lítá tam modrá potvůrka, přeskákejte po těchto kvádrech na poslední a potom doleva nahoru pro hvězdu. Potom skočte dolů k chrliči, použít "Lumos" a ten vám ukáže na zdi pod vámi žluté výstupky pomocí kterých můžete jít dolů. Na jednom ze sloupů (když jste na druhém výstupku) uvidíte ozdobný kámen. Zakouzlit "Flipendo" a otevře se tajná místnost. Musíte však pomocí "Houbuj" z ní skočit do té naproti. Tady je ta správná truhla s kartou.

CELESTINA WARBECK - bronzová
v místosti, kde je napravo socha a uprostřed sloup se znakem šlápoty, tak na něj skočte a on vás sveze dolů, vlevo je truhla s kartou.

HENGISTA ZÁLESÁK - bronzová
dostanete se přes 2 černá kyvadla do čtvercového prostoru, kde pokračuje chodba vlevo. Podívejte se nad sebe a uvidíte pavoučí síť. Sestřelte jí a zlikvidujte pavouka, který na vás spadne. Pak střelte do ozdobného kamenu nad vámi a na podlaze se otevře kobereček s "Houbuj" a díky němu vyskočíte do tajné místnosti nahoře na římse, kde je truhla s kartou.

HLEDÁNÍ KARET PO NAUČENÍ KOUZLA HOUBUJ
Po naučení tohoto kouzla je dobré projít celý hrad, včetně pozemků a vybrat ještě zbývající karty v tajných místnostech, kam jste se před tím nedostali.

ARCHIBALD ALDERTON - bronzová
ve vstupní hale nad schody, mezi 2 brněními je na zemi kobereček "Houbuj" a nahoře na římse truhla s kartou.

JOCUNDA SYKES - bronzová
vlevo vedle vchodu do hradu, je na zemi koberečk "Houbuj" a na římse karta.

DUNBAR OGLETHORPE - stříbrná
Musíme s pomocí chrliče pod schody naproti hradu a "lumos" zpět nahoru na plošinu uprostřed zahrady, kde už jsem našli v truhle kartu. Uvidíme na zemi šedou jednobarevnou kostku, skočíme na ní a naproti nahoře na hradu (vpravo)se otevře prostor s kartou, nad koberečkem "Houbuj".Vyskočit a sebrat.

ALBERTA TOOTHIL - stříbrná
jděte do hradu a přejděte do části s pohyblivým schodištěm. Sejděte úplně dolů a na zemi uvidíte 4 koberečky "Houbuj". Střelte na ten, který je uprostřed a výskokem dostanete kartu, která byla úúúplně nahoře.

ARTEMISIA LUFKIN - stříbrná
potom jdětě nahoru po pohyblivém schodišti, až do posledního patra. Střelte na ozdobný kámen na zdi. Potom na lano a otevře se vám v podlaze kobereček "Houbuj" a naproti tajná chodba kam skočíte a truhla s kartou. Potom sejít dolů, kde je další truhla s fazolkami a vyskočit ven na schodiště. Můžete se sem dostat i když ještě neumíte "Houbuj", když skočíte na zábradlí a přeskočíte do tohoto okna dovnitř a jdete zase pro změnu nahoru pro kartu.

CHAUNCEY OLDRIDGE - stříbrná
jděte na ošetřovnu, projděte úplně dozadu až ke schodům, které vedou dolů.(Po obou stranách). Na zemi uprostřed uvidíte šedý čtevrec. Skočte na něj a nahoře před vámi se otevře tajná chodba s truhlou a kartou. Potom jděte po schodech dolů a u truhly, kde byla karta je na zemi kobereček "Houbuj" a ten vás tam vymrští.(Musíte se otoči zády k truhle).

TEMNÝ LES
CLIODNE - stříbrná
hned na začátku, když postupně na obou stranách poshazujete dolů klády a skočíte na ně, uvidíte na skále znak "Flipenda". Je tam tajná chodba s truhlou a kartou.

GIFFORD OLLERTON - bronzová
dále se dostanete do části, kde je uprostřed strom a kolem dokola výstupky s koberečky "Houbuj". Všechny je použijte a ten poslední vás vyhodí na ten strom. Napřed skočte ale dolů, dovnitř stromu, kde je na zemi kobereček "Houbuj", který vás vymrští na větev pro kartu.

PERPETUA FANCOURT - broznová
Teď vylezte nahoru a projděte dále přes pavučiny a pavouky, napravo je truhla s kartou. GONDOLINE OLIPHANT - stříbrná
nesmíte jít dopředu ke koberečku "Houbuj", ale sestřelit pavučinu s pavoukem které uvidíte před sebou vlevo. Otevře se vám tajná místnost dole. Takže se vrátíte, seberete kartu a potom teprve posbíráte fazolky a žabku. Spadne zeď a vy už by jste se tam nedostali.

DORCAS WELLBELOVED - bronzová
pak se dostanete pomocí "Flipenda" na pařez se znakem "Houbuj". Použijete ho a vyskočíte nahoru. Přeskákáte po větvích stromu doprava k truhle.

MLOK SCAMANDER - bronzová
půjdete dále až do místa, kde shodíte kmen stromu. Půjdete na něj, ale on se pod vámi propadne níž. Před sebou máte jeskyni, kudy půjdete dál. Nalevo potom kotlík a napravo nějaké přísady do lektvaru a fazolky. Udělejte čelem vzad a uvidíte jeskyni s truhlou a kartou.

TAJEMNÁ KOMNATA
WILFRED ELPHICK - bronzová
když se dostanete do části, kde je hlavní chodba a dvě další doprava a na té jedné 2 slimáci a nad nimi karta. Chodba se propadne. Musíte jít do té další chodby a skočit na plošinu, která jezdí nahoru a dolu. Uvidíte ve zdi lano, sestřelit a přeskočit na další a udělat to samé. Potom ještě jednou za rohem vše zopakujte. Uvidíte jak karta sjede dolů. Pak už nic nebrání tomu, aby jste si ji šli sebrat.

A KDE TEDY NAJDETE TĚCH 11 ZLATÝCH KARET?
Samozřejmě jak jinak než za dveřmi, kde jsme museli s pomocí stříbrných kartiček otevírat 4 závory. BERTIE BOTT - když shodíte všechny 4 kraby dolů, můžete jít pro první kartu.

ALBUS BRUMBÁL - jdete dál a musíte přeskákat přes všchny hýbající se plošiny a čeká vás druhá karta.

GODRIC NEBELVÍR - v místnosti, kde když se přiblížíte ke kartě, tak se stupínek na kterém je zvětší, musíte pro ní skočit ze schodů napravo.

HERPO SMRDUTÝ - v další místnosti musíte pro kartu až úplně nahoru. Pozor na zelený sliz.

SALAZAR ZMIJOZEL - v místnosti se dvěma velkými kraby až na konci.

HELGA Z MRZIMORU - v další místnosti se zámkem na zemi, použijeme na něj kouzlo "Alohamora" a objeví se koberec "Houbuj", který nás vymrští pro další kartu.

MONTAGUE KNIGHTLEY - v místnosti za 2 zamčenými dveřmi je chrlič, po použití "Lumos" budete moci dole přeskákat po obláčcích pro kartu.

PARUCELSUS - v místnosti, kde jsou kvádry s "Flipendem" musíte je vždy posunout do místa, kde je mříž. Karta je nahoře.

CARLOSSA PINKSTONE - v další místnosti schoďte provaz a vyskočte až nakonec, kde je další karta.

ROWENA Z HAVRASPÁRU - v místnosti, kde uvidíte 3 kvádry, musíte je posunout tak, aby se vám z protější zdi udělaly stupínky.

HARRY POTTER - v místnosti s kruhovým stupínkem na zemi, se po přeříznutí lana otevře koberec "Houbuj". Přeskákejte po kobercích k poslední kartě.

Pozor na sebrání všech karet máte určitý časový limit, ale když to náhodou nestihnete můžete jít znovu a místnosti,z kterých už karty máte stačí většinou jenom proběhnout a sebrat ty, které vám ještě chybí.

A ještě pár rad na závěr. Baziliška není těžké zabít. Je jenom potřeba chvilku přidržet levé tlačítko myši, tím se dobije meč, s kterým Harry bojuje a vystřelí ohnivou kouli proti baziliškovi. Útok je účinnější, když jdete blíž k němu. Když mu poprvé zmizí život, neradujte se předčasně. Začne ještě jednou vylézat ze čtyř kanálů před vámi a tak musíte pokračovat a zabíjet ho znovu a tentokrát doopravdy.

Pořadí karet, jaké je v mém návodu nemusí být stejné. Při cvičeních nejspíš ano, ale jinak se můžete po hradě pohybovat volně a záleží jenom na vás kam a kdy půjdete a kdy karty najdete.
TOPlist
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one