Autor stránek

Autor stránek

Zde může být text o autorovi
První mise - Rendezvous
Po přistání padákem je v zásadě několik možností, jak se dostat do hradu , nejlepší však je seskočit na náklaďák a skrčit se sestřelte muže u reflektoru a jen čekejte až přijede k bráně.Je tam pár človíčků s kulometem , ale těch se nemusíte bát , když budete skrčení. Dalším cílem v pořádí je postup hlouběji do hradu - toho dosáhnete zapnutím elektřiny pro přístupový systém.
Zabijte vojáka na kterého právě najíždíte. Seskočte dolů a vyjděte ven tam na vás budou čekat dva vojáci též je zabijte .zahněte doprava. Projděte skrz dvůr a dále až se dostanete k malému prostranství s fontánou, na jejímž konci je pár schodů s dveřmi na konci. Uvnitř se nachází páka na zámky u dveří , ale jsou tam dva vojáci tak rozbijte okno a vhoďte tam granát oba by měli být mrtví. Jděte zpět na hlavní nádvoří a dejte se rovně objevíte se v menším nádvoří s generátorem na elektřinu pro bezpečnostní reflektory, kterou vřele doporučuji vypnout. Navštivte ješte vysokou vež se sniperem na vrchu, odsud si můžete nově získanou zbraň vyzkoušet na nepřátele na ochozu a dále nezbývá než se vydat na party. Projděte k nyní otevřeným bezpečnostním dveřím a dostaňte se ke zdobnému balkónu.
Tady nesmíte zatím zabít žádné bodyguardy, oblečení jste vkusně a všímat si vás nebudou. Projděte dvojdveřmi na samotnou párty a podle instrukcí dole vyhledejte číšníka, od kterého obdržíte maskovaný foťák - zapalovač. Nyní vřele doporučuji hru uložit, protože se v této části objevuje drsný bug. Vaším úkolem je vyfotit všechny ženy v místnosti a s jednou z nich, tou klíčovou, to bude trochu problém. Neustále uhýbá a otáčí se, takže se vám nemusí vůbec povést ji vyfotit i pokud její obličej máte přímo v hledáčku - hra tento pokus prostě bude počítat jako neúspěšný, ale vám se již další možnost nepodaří využít.
Vydejte se nahoru do dveří, kterými vcházel Drake a pokračujte až ke galerii, kde se budete muset dostat do sejfu dole. S pomocí vašeho laseru - hodinek by to neměl být naštěstí problém. Ze sejfu vyzvedněte dokumenty, které po vás M chtěla. Pokračujte k balkónku a po filmu na vás čeká menší bitva, vřele doporučuji použít pero s uspávací šipkou. Pokračujte dolů, skrz knihovnu a schody dále do podzemí.
Laserem si otevřete zámek, seberte vybavení a vydejte se povraždit stráže - mají u sebe celkem šikovné zbraně. Zapněte nahoře elektriku pro lanovku, seberte z beden náboje a především raketomet, čeká nás první zábavnější souboj. Velmi, velmi neoriginální scéna použitá jen v minulém roce ve hrách třikrát, ale co člověk nadělá. Hádáte správně, asi za půl minuty se lanovka zastaví a na vás se odnikud vyřítí vrtulník. Dostat ho na zem není vůbec těžké, stačí dvě dobře mířené střely pokud možno do zadní části.

Druhá mise Airfield Ambush
Po definitvním zjištění, že Bondovy ženy jsou těžké drsňačky (agentka si s arktickým počasím hlavu opravdu nedělá a kombinézu má ležérně rozepnutou) se vydejte doprava, pokračujte podél plotu, zahněte a dojdete ke generátoru. Otevřete laserem zámek a přepněte tlačítko. Nedostatek elektřiny lze hezky využít k vlastní potřebě a sejmutí dvou sniperů v rozích střechy. Pokud budete mít štěstí, spadne jim sniperka po smrti na zem - jaká to náhoda.
Vraťte se zpět, agentka vklouzne neskutečným způsobem do budovy a vyjde z ní opravář, který míří ke generátoru. Schovejte se někam velmi daleko (nic jako schovávání se ve tmě Nightfire bohužel nezná) a až opravář zahne, sejměte ho uspávací šipkou - perem. Posmrtně od něj obdržíte přístupovou kartu do komplexu, kterou budete vzápětí potřebovat. Jděte nalevo od věže a do dveří s nápisem „Control Tower Administration“.
Nalevo na křížovatce čeká voják, napravo kamera. Vojáka v klidu zabijte, vběhněte ve vhodnou chvíli pod kameru, rozbijte okno a vskočte do kanceláře. Není v ní nic zajímavého, takže pokračujte dále ke dveřím s nápisem „Administration“. Opět na vás čeká kamera, takže pozor na ní. V okolních místnostech se nenachází vůbec nic užitečného, tudíž je s klidem ignorujte. V „Utility Room“ se vám sebráním bůhvíjakých dokumentů podaří získat pravděpodobně nejstupidnější Bond move v celé hře - nepropásněte tuto skvělou možnost. Vaším novým cílem je kancelář „Records“. Rozbijte okno nalevo, získáte tak lepší přehled o situaci a ve vhodnou chvíli vyražte napravo od okna a do schodů.
Po cestě máte klid, nahoře zmasakrujte stráže a přístupová karta druhé úrovně je vaše. Jděte po schodech dolů a když vám kamera dá příležitost, běžte ke dveřím „Control Tower Access“. Vyběhněte nahoru a opět vás čeká menší boj se sniperkami jako odměnou, vypněte poté bezpečnostní kamery a na světe je hned o něco lépe a radostněji. Nyní prostě zamiřte skrze všechny nepřátele do kontrolní veže, kde musíte rozsřílet nebo jakkoliv jinak zničit sedm terminálů, po splnění tohoto úkolu opět přijde krátký filmeček.
Šup nahoru na věž a chraňte agentku! Další důkaz, že Bondovy ženy jsou drsné až na kost - i když se vám nebude zrovna dařit, agentka je buď nesmrtelná nebo má zatraceně dobrý kevlar. No, nic. Po vybití všech stráží na zemi už čekají jen dva nepříjemní snipeří na protější střeše. Vydejte se po schodech zpět dolů, vybijte příliv nových stráží a usmějte se nad demencí tvůrců, kteří se ani neobtěžuji vysvětlit odkud se proboha takové hordy stíhají líhnout.
V otevřeném prostranství zamiřte kolem vozů doprava ke dveřím do „Main Warehouse“. Nyní vás nečeká nic víc, nic míň než pěkných pár minut poctivé řezničiny, takže si neberte servítky a vražděte co to dá. Pozor ale, ať neztratíte cestu, díky jednolitým texturám krabic je to velmi snadno možné. Drobný trik - na konci je možné vyskákat na nejvyšší bedny a pokračovat zpět kudy jste přišli s tím, že na konci můžete doskočit do ukryté oblasti s pěknou zásobičkou zbraní - vřele doporučuji to udělat.
Opět něco krveprolévání a přes „Maintenance Hangar“ se dostanete za chvíli i k hlavnímu cíli této vypečené mise, „Second Aircraft Hangar“, kde na vás čeká práškovací letadlo určené k záchraně. Doběhněte ke veži, zabijte nahoře stráže a seberte jim zbraně. IGNORUJTE opět dementní herní instrukce a prostě se co nejrychlejí vraťte zpět k letadlu, odkud se s přílivem napřátel vypořádáte znatelně jednodušším způsobem než ostřelováním z radarové věže.
Dejte pozor, ať neminete letadlo než vzlétne a „vychutnejte“ si nejspíš nejodpornější filmeček z celé hry. Okolo tohoto humorného problému již bylo popsáno mnoho papíru, nikdo se však zatím nedobral odpovědi na otázku, jak mohou olbřímí (alespoň svojí datovou velikostí) filmy mít horší kvalitou než bezplatné pornofilmy v RealVideo formátu... Bůh ví, Gearbox a EA nejspíše ne.

Třetí mise - Uninvited Guests
Toto kolo je nejnudnějším co asi v nightfiru je.
Hned na začátku se na vás vyřítí slušný počet nepřátel, takže pozor a snažte se s nimi vyrovnat co nejrychleji - nyní již bohužel cílovou osobu, tedy Mayhewa zabít jde.
V první místnosti jděte doleva, pokračujte za Mayhewem a zahněte doprava. Opět zahněte doprava a povražděte nával Japonců. V další místnosti opět všechny zabít, včetně těch na balkoně. Až bude klid, Mayhew dole otevře tajný vchod do svého bunkru a vy si můžete trochu oddechnout. Za odměnu dostanete mimo jiné i klíč ve tvaré drobné kuličky.
Nyní máte možnost si vybrat, jak dále postupovat, zdali se vydáte zpět cestou, kterou jste přišli nebo vylezete ven po žebříku. Doporučuji se vydat zpět, tímto způsobem stihnete misi proběhnout rychleji. Před odchodem rozhodně nezapomeňte pákou otevřít výlez u žebříku! Jinak budete v solidním problému. Vyjděte přes dvojité dveře na otevřené prostranství a pokračujte ke dveřím přímo před vámi.
Zabíjení není nikdy dost, užijete si jej i teď. Vyběhněte poté po schodech nahoru a pokračujte do místnosti vpravo a pomocí laseru si otevřete truhlu, ve které najdete příjemné vybavení do dalšího postupu. Pokračujte dál koridorem a na konci vejděte do dveří nalevo. Nastavte si pistoli. Ostrá přestřelka, které se bohužel nejde vyhnout je přímo před vámi a představují ji nepřátelé na opačné straně místnosti. Ten nejbližší má naštěstí brokovnici, zabijte ho pistolí co nejrychleji a seberte brokovnici. V ložnici nalevo se nachází brnění, které se teď jistě bude hodit více než dost. Dále doleva a narazíte na první držené rukojmí - fajn, splněn úkol v „Servant Quarters“.
Pokračujte ke dveřím napravo, zničte Mayhewův počítač a jděte do dalších dveří. Za nimi se nachází pěkna spousta zloduchů čekajících na smrt, takže jim čekání příliš neprodlužujte a pozor na rukojmí, ať nepřijde k úrazu. Po jeho záchraně máte z krku „Library“.
Ve spodní části knihovny je chodba v pravém rohu, kterou pokračujte až k dalším dvojitým dveřím. Další postup je velmi jasný a přímočarý, po chvíli byste měli mít možnost s ještě rozžhavenými zbraněmi konečně vstoupit do Mayhewovy ložnice. Ne, vyžeňte z hlavy jakékoliv nemravné asociace a prostě jen otočte stříbrným drakem - otevře se Mayhewův sejf, čímž získáte kódový klíč. Vraťte se skrz ložnici do obývací místnosti, kde projděte doprava dvojitými dveřmi. Projděte dveřmi doprava.
Jděte přímo do hlavní společenské místnosti, kde jsou na pravé straně dveře. Za nimi je pavilón, ve kterém si opět trochu oživíte svoje střelecké umění a na pokud vše půjde hladce, máte z krku další rukojmí - tentokrát je to „Pavilion Hostage“. A dokud v pavilonu jste, využijte možnosti a skrz okna postřílejte v zahradě vše živé, co se vám připlete do mušky. V zahradě jděte do levého rohu a projděte dřevenými dveřmi.
Pobijte stráže a pokračujte směrem doleva, jedná se o lázně. Do nich vejděte, osvoboďte dívku a uvědomte si, že moje poznámka o pornofilmech pár řádek výše nebyla samoúčelná (ano, je to nadsázka). Hurá hurá, čeká na vás poslední rukojmí! Jděte opět do zahrady a za monumentem s lucernou se krčí výlez z Mayhewova bunkru, který s radostí využijte a zkraťte si tak cestu o pěkných pár minut. V bunkru si laserem otevřete přihrádku, doplňte vybavení a kolem Mayhewa projděte jeho tajnou pasáží.
Nechoďte po schodech, přímo rovně a ke dvojitým dveřím. Za nimi je vozový park, kde je držen poslední rukojmí čekající na záchranu. Nijak se tedy neostýchejte a zachraňte drženou slečnu. Vraťte se nyní k Mayhweovi. Boss vás bude čekat opět ve vozovém parku, takže si odpočiňte u filmečků a připravte se na jednoduchý, přímočarý boj.

Čtvrtá mise - Phoenix Rising
Užijte si jeden z příběhově vydařených filmečků a po skončení se vydejte doprava, až se dostanete do vozového parku. Agentka M vás zásobuje celkem užitečnými radami, takže se nezdráhejte podle nich při dalším postupu řídit. Vytaste uspávací šipky a sejměte nejdřív hlídajícího vojáka a poté i dva další u výtahů. Pokračujte kolem výtahu a poté doprava, kde na vás čeká takřka neškodný inženýr, kterého však stejně pro jistotu sundejte. Jděte jeho směrem a dále dveřmi. Vyjděte nahoru po schodech.

Stealth část
Nyní na vás čeká stealth část mise, kde si musíte dávat pozor především na střelbu, které se musíte vyvarovat. Místo toho používejte uspávací šipky a elektroobušek, obé poslouží dostatečně. Nalevo jsou dva strážní, sejměte je a pokračujte dál, pozor na bezpečnostní místnost napravo. Pokračujte vlevo a za chvíli jste v recepci, kde je krom spícího recepčního i jeden strážný a hlavně bezpečnostní průchod. Hra má ve zvyku se zde chvílemi zasekávat a dělat průchod neviditelným, takže prostě pokračujte dál, dokud se vám neaktualizují cíle mise. Vraťte se do hlavního vestibulu a všimněte si háku jako dělaného pro vás "mobilní telefon".
Pokračujte do bezpečnostní místnosti s hologramy, kde pomocí "zápisníku" - hackovacího přístroje přeřiďte kontrolní panel. Hurá, hlavní výtah je v provozu! Vraťte se tedy na začátek stealth části a vejděte do jednoho ze dvou nyní již fungujících výtahů.

Vrchní patro
Právě jste se ocitli ve vrchním patře, které se vyznačuje nepříjemnou věcí - pokud se vám povede vyvolat alarm, neztratíte sice misi kompletně, ale už se vám v ní nedostane žádné pomoci od spolupracovníků v centrále. Ne, to není dobré, takže si dávejte pozor a snažte se být i v této části mise nenápadní. Můžete použít svoje sluneční brýle - rentgenové vidění na detekci laserových pastí, ale jdou odhalit v pohodě i bez nich.
Průchod naštěstí tak komplikovaný není - přes velké množství chodbiček a dveří se držte hlavní cesty a postupujte směrem k recepci s výtahem a zahněte doleva. Druhou levou ignorujte, naopak pokračujte chodbou, která zahýbá zvolna doprava. Nalevo je několik kanceláří, do kterých se mrkněte. Pokračujte malou chodbou a dveřmi doprava, za chvíli se vám ozve Q a varuje vás před nebezpečím. Za dveřmi čeká strážný i kamera, takže si dejte opravdu velký pozor, co děláte. Šikovnou možnost, jak zamezit odhalení, představuje vyklonění za roh, které kamera neodhalí a stráž jde zvládnout v pohodě.

Kancli s CD
Po odstranění stráže pokračujte chodbou dále a vlevo jsou dveře do kuchyně. Na druhém konci místnosti jsou dveře, ale v rohu je také kamera, takže nejdřív vběhněte pod ní a teprve poté ke dveřím. Po opuštění kuchyně opět běžte pod kameru v chodbě. Uvidíte poblíž balkonu dveře dvojité i jednoduché, vy použijte ty jednoduché a dejte si pozor na laserovou past. Uvnitř kanceláří se nejdřív podívejte doleva, kde můžete doplnit uspávací šipky a poté se vydejte dále doprava, do další částí kanceláří. Za sklem je administrátorova kancelář, uvnitř je jediný zdroj světla široko daleko. Uvnitř se řiďte pokyny Q a vysuňte CD mechaniku, do které pomocí "kredit karty" vložte falešné CD. Opusťte nyní kanceláře a vejděte do vestibulu se spirálovitými dekoracemi.
Pokud se budete držet vlevo, máte od kamer na druhé straně pokoj. Bohužel však nemáte pokoj od strážného na druhé straně. Tento problém jde vyřešit několika způsoby, nejlepší je nechat se spatřit s připravenou šipkou v ruce, počkat až téměř zapne alarm a v tomto momentu mu popřát dobrou noc. Běžte směrem ke kameře, vyhněte se dvojitým dveřím a místo nich použijte ty napravo. Na druhé straně uvidíte strážného, který se osvěžuje u fontány a pošlete ho mezi spící. Po opuštění této kancelářské části uvidíte napravo místnost účetního - "Accounting". Vevnitř opět použijte svoji kreditku a dejte agentské CD do... faxovacího přístroje, ehm. Opusťte kancelář a zamiřte doprava do bezpečností místnosti, kde omračte stráž a použijte svůj dekodér na nedalekou konzoli. Z místnosti odejděte dveřmi vpravo, pokračujte dále a až uvidíte dvojité dveře, zahněte doleva.

Warning
Otočte se doprava a propližte se pod oknem, za kterým se prochází inženýr. Zamčené dveře si otevřete a vklouzněte dovnitř. Pozor, inženýra nesmíte zabít, takže vyčkejte, až bude otočený a omračte ho elektroobuškem. Za dveřmi na vás čekají drobné problémy, pokud totiž sejměte nějakého inženýra, jejich předák má tendenci jít vyvolat alarm. Jednoduše se tiskněte ke stěně a nalevo, sejděte po schodech a dále se pližte vlevo až dokud se nedostanete ke dveřím. Za nimi pokračujte doleva a dveřmi dále do místnosti, kde za nejvzdálenějšími dveřmi čeká předák jen na to, až ho budete moci vyřadit z provozu. Opět použijte "kreditku" na ovladač výtahů. Vraťte se zpět před dvoje dveře stejným postupem a zahněte doleva.
Na konci chodby jsou dveře nalevo, do kterých vejděte a zbavte se obou nepřátel. Nejlepším způsobem, jak to provést, jsou špiky, pokud je již nemáte může přijít vhod i dýmovnice, jejíž použití je ale přeci jen zbytečně krkolomné. Projděte dveřmi na druhé straně do "Observation Desk". Tímto momentem pro vás končí část mise, kde se musíte převážně skrývat, takže si zbraně připravte pěkně do pohotovosti.

Gumové pomůcky
Zabijte vojáka, poslechněte si informace od Q a pokračujte dále koridorem. Čeká na vás krátký film a lehká změna děje. Vyšplhejte o kus nahoru, abyste viděli vojáka na opačné straně v oknu. Vylezte o dvě patra výš a postupujte doprava, abyste se dostali ze směru pohledu stráže. Dostaňte se vlevo a opět o patro výš. V tomto patře vás čeká jen jednoduchý postup doprava. Na dalším takřka to samé, musíte si ovšem dávat pozor, aby vás nezmerčil strážný. Poslední patro je čisté, takže se na něj v pohodě vyšplhejte a čeká na vás další krátký film se seskokem na výtah.
Jediný možný postup je nyní doleva, takže se tudy vydejte. První vchod nalevo je přímo do Mayhewovy kanceláře, která je vaším příštím cílem. Zde se opět ujměte svojí "kreditní karty" a použijte ji na Mayhewův počítač. Pokračujte dále chodbou a dojde vám zpráva od M, která doporučuje postup dvojitými dveřmi. Kromě nich tu stejně nic jiného nenajdete, takže k nim bez zdráhání zamiřte. Konzole nalevo od nich je třeba trochu upravit, pomocí svého dekodéru tedy přeřiďte červenou na zelenou.

Poslední část mise
Vstupte do velkého dómu, ve kterém se nachází hlavní počítač. Trochu si s ním pohrajte a máte tak splnění svůj hlavní cíl mise. Nic však není tak snadné, takže na svojí cestě zpět se vám postaví slušná hrst nepřátel, které všechny vybijte. Až bude kolem klid, zadá vám M před vysílačku další pokyny. "Executive Meeting Room", do které míříte, se nachází vlevo, až dojdete ke stolu spustí se další malý film. Nyní nezbývá nic snazšího, než odejít ze zasedací místnosti a přes recepci dojít až ke dveřím označeným výmluvnou značkou EXIT.
O konec mise se však zatím ještě nejedná. Vejděte do podkrovního apartmánu, kde zatím ignorujte dvojité dveře a trochu si opět s pomocí dekryptéru pohrajte s konzolí. Otevřete si laserem schránku, ve které najdete užitečnou dávku nábojů navíc. Jděte k počítači na dostatečnou vzdálenost, abyste na něj mohli implantovat štěnici a zsrhejte ven co můžete, protože to tu vyletí do povětří . Na jednou se tu objeví helikoptéra a začne to do vás pálit . Po té co do ní vypálíte všechny náboje co máte tak se vraťte zpět do střešní kanceláře kde se otevřela tajná místnost tam si nabereme náboje a hlavně raketomet. A teď každý ví co má dělat.

Pátá mise- Hidden Agenda
Poslechněte si zprávu od M a po krátkém filmečku si buď zapněte noktovizor nebo si zvyšte jas na monitoru a vydejte se větrací šachtou kupředu. S pomocí klasického bludišťového řešení zahýbejte pokaždé vpravo a po chvíli byste se měli ocitnout u výlezu kus nad zemí. Laserem si otevřete poklop a seskočte do skladiště, kde se můžete trochu vyzbrojit než vyrazíte dál. Venku čeká několik nepřátel a v přihrádce nalevo také dálkově ovládané miny, které rozhodně nechcete minout. Nalevno čekají rovněž dveře, za které se musíte podívat. Probijte se na druhý konec haly až k ovladači turbín a generátorů, kde zapněte elektřinu pro výtahy. Nyní se vraťte zpět do místnosti s minami, kde si přivolejte servisní výtah.
Nacházíte se o jedno patro níže, kde na vás čeká nepřítel s docela solidně nabušeným kulometem, který si po jeho smrti rádi přivlastníte. Vydejte se nyní doleva, projděte skleněnými dveřmi a připravte se na konfrontaci s další vlnou nepřátel. Vraťte se zpět směrem k výtahu, kde bude nyní otevřená bezpečnostní místnost spolu s dalšími nepřáteli. V ní poté laserem otevřete přihrádku a pohněte s pákou uvnitř. Z místnosti se vydejte doleva, kde za rohem čeká kovová brána. Jak dovnitř? Postupte o něco dozadu a hoďte za roh granát, který by vám měl cestu uvolnit.
Projděte nyní již prostupnou bránou a po schodech nahoru až ke skleněným dveřím. Hmm, nepamatujete si na tuhle oblast už odněkud? Kolem přihrádky s minami pokračujte vlevo do místnosti s generátory, kde aktivujte turbíny pro obě kontrolní místnosti. Abych nezapomněl, opět vás čeká menší boj. Zpátky dolů po schodech a navlékněte se do skafandru, který visí na steně. Nyní můžete projít skrz vzduchově jištěnou pasáž.
Zahněte vlevo a stiskněte dveřní tlačítko, po čemž se místnost zaplaví vodou - vy zůstanete v pohodě, konec konců máte na sobě vesmírný skafandr. Pokračujte dále tunelem a stiskněte další tlačítko. Pobijte nepřátele a vydejte se po stupínkách nahoru kolem rakety. Nahoře zmáčkněte červené tlačítko a poté již můžete otevřít dveře napravo. Pokračujte dále tunelem, na jejichž konci na vás čekají laserové pasti, přes které se musíte dostat s nejvyšší opatrností, takže doporučuji na tomto míste hru uložit a postupovat pomalu. Na konci tunelu je další tlačítko, které zapříčiní odsátí vody a nechá vám volný postup dál misí.
Za dalšími dveřmi čeká boss jménem Rook. Zabít jde poměrně snadno, jen musíte dávat pozor na větrák v podlaze, který má celkem velkou sílu, takže skákejte po plošinách a Rooka jednoduše na blízko vyřiďte. Čeká vás další nudný filmeček.

Šestá mise - High Treason
Výtahová část není zrovna jednoduchá a pokud si nebudete dávat pozor, můžete ukončit svůj život společně s dopadem na zem. Vaším hlavním cílem jsou nepřátelé s bazukami, kteří se nacházejí okolo a snaží se vás sprovodit ze světa ještě dřív než výtah sám. Na cestě dolů se výtah po chvíli zastaví a vás čeká vystřílení nepřátel na ochozu naproti, poté pokračujete v sestupu. Když se dostanete přímo k ochozu, čeká nepřítel na likvidaci, takže ji neoddalujte. Nyní se vyskytuje problém s hákem, takže pomalu a popořádku: vyberte z nabídky udělátek mobilní telefon a zamiřte na kovový hák těsně nad ochozem. Vystřelte a pokud se trefíte správně, s pomocí háku se dostanete přímo tam, kam potřebujete. Nezkoušejte během manévru skákat!
Vydejte se doprava, na křížení doleva, opět doleva a trochu si zastřílejte. Pokračujte dále kancelářemi a zahněte doprava a kancelářskou oblast opusťte vzdálenějšími dveřmi. U serverovny zničte kameru a pokračujte chodbou ke kuchyni, kde na vás nepříjemné překvapení v podobě... kufříku. Zničte ho kulometem a pokračujte kuchyní dále, po střetu s nepřáteli nezapomeňte sebrat další kufřík. Odejděte vzdálenými dveřmi a následně se vydejte do dveří nalevo, za kterými čeká boj. Dále pokračujte skrz dveře doprava, do dalších kanceláří. V administrátorově kanclu na vás krom nepřátel čeká i další překvapení, tentokrát je to vybuchující kopírka, která vyhloubí ve stěně dostatečně velkou díru, abyste jí mohli prolézt. Prostřílejte se dále až k balkónu.
Nalevo je začerněné okno do bezpečnostní místnosti, sklo zničte, a vevnitř zapněte tlačítko napravo, které otevře brány. Zpět oknem a pokračujte vpravo do kanceláře účetních, kde jsou nějaké zásoby. Vraťte se a vydejte se dále směrem k zamčené bezpečnostní místnosti. Nalevo je východ, který můžete zatím ignorovat a vydat se vpravo do vestibulu s hákem. Vystřílejte si cestu a zamiřte k serverovně, kde dostanete instrukce na zničení serverů - to můžete provést buď raketometem nebo granáty, pokud se vám něčeho nedostává, můžete doplnit svoje zásoby v administrátorově kanceláři (zajímavé, že správci sítě mají v kanceláři schované výbušniny... nejspíš pro všechny případy :) Až bude dílo zkázy dokonáno, vraťte se k východu, který jsme před chvílí minuli.
Nacházíte se nyní v 37. patře. Nejdřív se vydejte o patro výše a pořádně se vyzbrojte. Vyšší patra jsou zavřená, takže se musíte vydat opačným směrem. Nic zajímavého na vás nečeká až k patru 29, kde se nachází brnění a další z ďábelských kufříků. Když se dostanete k patru 20, schody vyletí do povětří a vy se musíte dostat o patro níž. Pokračujte až k 18, kde se, jaká to náhoda, za chvíli dostanete i k notoricky povědomému vestibulu s hákem. Zlikvidujte odpor, seskočte dírou o patro níž a zlikvidujte čekající stráže. Dále se v tomto patře nachází brnění a náboje, probojujte si svoji cestu ke schodišti a jako třešnička na dortu na vás čekají nepřátele s bazukami. Třinácte patro s sebou přinese tvrdý boj, po kterém však zůstane k dispozici velmi slušná nabídka zbraní, ze kterých si jistě vyberete tu pravou pro svůj zabijácký, tedy agentský, styl. V sedmém patře jsou kromě dalších raketometníků i rakety samotné a nějaké to brnění.
První laserovou past můžete přeskočit, problém nastává až o kousek dále. Za dveřmi je další bomba, která vás někdy zabije, někdy vám neudělá nic. Zkuste štěstí, pokud to nevyjde, tak prohoďte dveřmi nejdříve granát a pokračujte až do volného prostoru. V místnosti na vás kromě spousty min čeká i další ze série brutálních kufříků. Problémy jdou vyřešit za jednoduché pomoci dvou raket, první vám odstraní z cesty miny a druhá pošle kufřík do věčných ztrát a nálezů. Proskočte oknem nalevo od kufříku a pokračujte chodbou doprava, dojděte až k balkónu, kde na vás po pravici čeká zasedací místnost. Vydejte se na opačný konec balkónu, vypořádejte se s raketometníky, zamiřte k bezpečnostním dveřím a připravte se na další vlnu odporu, která tentokrát vyrazí z ještě před chvílí klidné zasedačky.
V ní si laserem otevřete bednu, ve které se skrývají výbušniny a vydejte se zpět k bezpečnostním dveřím, které jsou nyní otevřené. Zahněte doprava a vejděte do dveří, které jsou těsně před těmi bezpečnostními. Nalevo je za oknem jednak kufřík a dále 3 servery, zničte všechno, po čemž oknem proskočte dovnitř a pokračujte v masakru elektroniky. Opusťte oblast vzdálenějšími dveřmi a pokračujte do kanceláří na opačné straně. Na zničení zde čekají dva servery. Zničte okno v další místnosti, proskočte jím a seberte všechno vybavení. Pozor na miny po cestě k výtahu! Nacházíte se nyní na parkovišti, kde na vás čeká klasický boj s muži z dodávky a následně i dodávka samotná. Tu můžete zničit nejsnáze raketou nebo granáty, svoji práci odvede i kulomet. Na stojící dodávky použijte granáty. Zamiřte k východu, kde ještě seberte další vybavení.
Nyní vás čeká trochu drsnější část, takže zbystřete smysly a jdeme do akce. Proběhněte kolem zničeného výtahu doprava, zabijte nepřátele a následně zničte sklo bezpečnostní místnosti napravo. V té se nachází nepřátelé, spousta nábojů a především životně důležitá páka, která vám za chvíli otevře cestu skrz brány. Proskočte zpět na chodbu, přitisknutí ke stěně sestupte dolů po schodech a vyvolejte poplach. Ano, skutečně je to v pořádku. Brány jsou však nyní zavřené, takže vyběhněte zpátky do bezpečnostní místnosti, páku aktivujte a máte vystaráno. Setkáte se s australskou agentkou a můžete si oddechnout, obtížné dvě třetiny hry máte za sebou a nyní už na vás čeká jen snazší dokončení.

Sedmá mise - Island Getaway
Za záchranným člunem zahněte vlevo a dále skalním průchodem, pokračujte přes pobřeží, dokud nedojděte k chýši. U té čeká několik komand, které budete potkávat v průběhu celé mise - vyznačují se lepším vybavením než staří protivníci a trochu lepší muškou. Nebojte se, zabíjet jdou snadno. Uvnitř chýše instalujte do terminálu pomocí kreditky vira, vyjděte ven, za chýší vyjděte na ochoz a pokračujte až k jeskyni, do které vejděte.
Pobijte stráže, po žebříku sestupte o jedno patro a vypořádejte se s bandou nepřátel naproti za mostem, čeká na vás i jedna zamčená oblast za plotem. Zámek odpalte laserem a otevřete zadní skříňku, skrývá se v ní brnění. Pokračujte dále přímo cestou, v další oblasti pobijte nepřátele, do zamčené části napravo se opět lze dostat přes zámek, do levé vyskákáním po bednách, které jsou schované ve stínu vzadu. Poté již jen opět do jeskyně a postupte do další oblasti.
Pobavte se hloupostí dvou maníků opravujících raketu a následně je pošlete do pekel, nalevo je pouze vybavení, vpravo cesta dále misí. Tam se nachází další vybavení, především potřebný pancíř. Dále pokračujte chodbou a laserem odpalte zámek, za ním se nachází výbušniny, které použijete již za chvíli. Jděte nahoru po schodech, pokračujte dále rovně k jediným přístupným dveřím. Pokud použijete dekodér na otevření dveří, nachází se za nimi kromě nepřítele a inženýrů (ty nezabíjet!) i granátomet, který se může chvílemi hodit, i když je kapku neobratný. Vraťte se a dveřmi napravo vystoupejte po schodech, za kterými se vydejte doprava a s klidem můžete minout neužitečný výklenek s několika přístroji.
Chodbou pokračujte dále a dveřmi doleva, následujte cestu a po chvíli budete v odpalovacím prostoru - přímo před vámi se skví dveře k raketě, ale jsou bohužel zavřené. Skočte tedy do vody, doplavte na druhou stranu k drobné kontrolní místnosti nad vodou, vylezte po žebříku z vody a vtrhněte dovnitř. Opět pozor na inženýry, nepřátele zabíjejte v pohodě dál. Zbývá vsunout do příslušné mašinky vira pomocí kreditní karty a jeden z úkolů je splněn. Výborně, nyní se plošina s raketou cuká dolů a nahoru, čímž nám dává šanci se dostat výše k nebesům.
Nejdřív ale skočte opět do vody a zamiřte zcela dolů, kde se nachází klíčový bod. Do oblasti se dá dostat dvěma otvory po straně, připlavte k rudému zařízení a Bond už výbušniny aplikuje sám. Poté se vydejte co nejrychleji zpět na hladinu, ať vám nedojde dech příliš brzy. Vraťte se na místo, kde jste skočili do vody a celou cestou zpět nahoru ke schodišti, které přejděte a lineární cestou (v Nightfire jich mnoho jiných ostatně neexistuje) pokračujte dál, až dorazíte na plošinu, která vede přímo k raketě.
Naskočte na plošinu a nechte se vyvézt tak, abyste mohli skočit na balkón. Vylezte po žebříku až nahoru, pobijte nepřátele a rozhodněte se, jak se dostat až nahoru: možnosti jsou dvě. Buď jako správný drsňák skočíte přímo navrch rakety a poté se přesunute na most před vámi, nebo zvolíte jistější, ale méně odvážnou cestou. Ta spočívá v přitáhnutí se na hák, který se ukrývá v zadní části balkónu. Nahoře jen prokličkujte přes most a schody ke dveřím a podívejte se, jak skončila raketa.
Dole vystřílejte první tři nepřátele a poté se vydejte nahoru po pravé straně až k první kontrolní místnosti, kde se vypořádejte se šíleným velitelem i podřízenými a seberte vybavení. Stejným způsobem pokračujte až nahoru k poslední místnosti, kde je vězněná vaše otravná společnice Alura, která si zcela zbytečně po vysvobození přivlastní sniperku na stole. Vybavení za klecí naštěstí sebrat jde. Nyní pokračujte prostě a jednoduše dále po ochozu, likvidujte oponenty a spílejte Aluře, že klidně zůstává stát na místě pár minut a nepomůže jediným výstřelem. Fajn. Až bude třeba skočit, skočte a pokračujte opět dále až k jeskyni.
Nyní vás pro změnu Alura předežene, pokračujte za ní a poděkujte Bohu, že od ní budete mít alespoň na další chvíli pokoj. V malém domku s generátorem je krom nepřátel a vybavení i propadlo, které se kupodivu dá otevřít, to učiňte a prolezte na druhý konec. Pobijte stráže a následně vypněte pomocí páky u radaru první ECM, zbývá druhé. Nechoďte nahoru, není tam vůbec nic, místo toho se vydejte zpět stejnou cestou, jako jste přišli.
Vydejte se směrem nově otevřenému tunelu, zlikvidujte nepřátele a vejděte do místnosti nalevo, kde si pákou otevřete bránu. Projděte jí a v další části opět přes místnost vlevo, kde si otevřete dveře a projděte do další sekce. Tímto způsobem až k tunelu, který vede k další budově s ECM, kde opět použijte páku u radaru. Mimochodem, ani zde na střeše není vůbec nic. Jděte k tunelu a skrz jednoduchý systém chodeb dojděte na konec sekce.
Vyjděte na otevřené prostranství a užijte si života vystřílením nepřátel na dálku vaší sniperkou. Poté bude (velmi překvapivě) opět Alura potřebovat pomoc, takže seskočte doprava na ochoz, na další, další a nakonec na zem, poté do vody a jednoduše doplavte k mostním pilířům, na které jeden po druhém aplikujte výbušniny a vyčkejte na další filmeček, který oznámí i konec této mise.

Osmá mise - Zero Minus
Vydejte po cestě až uvidíte domek a vstup do komplexu. Vybijte stráže, a pokračujte až k vláčku, u kterého si laserem otevřete západku, za kterou se skrývá užitečný žebřík. Po něm vylezte a sledujte dráhu vláčku až dokud se nedostanete k hlavnímu skladišti. Je více než důležité po cestě nevyvolávat alarmy, sice tím neprohrajete misi automaticky, ale vyhrne se na vás vždy mnohem více nepřátel.
Nyní se možná alarm vyvolat vyplatí, protože na vás zaútočí i elitní stráže se svým velmi elitním těžkým kulometem, který skutečně startuje déle než starý trabant, ale rozhodně nadělá i více škody. Projděte chodbou vlevo až na konec, za vláčkem je hák, za který se přitáhněte a následně stiskněte páku, která vám uvolní bednu, dříve blokující průchod. Sejděte dolů, vpravo a opět se přitáhněte hákem. Nyní zbývá jen přelézt po laně a octnete se přímo před zavřenými dveřmi, použijte tedy svůj dekodér a otevřete je. Na konci jsou dveře, kterými projděte, čímž se octnete v dalším skladišti. S ničím se nezdržujte a použijete hák na protější straně, odpalte zámek a prolezte větrací šachtou až do místa, kde se propadnete do malé místnosti. Zabijte stráže v bezpečnostní místnosti a opusťte oblast výtahem.
Projděte dveřmi před vámi a v historicky rekordním čase splňte úkol vyfocením mapy. Vyjděte ven, z bezpečnostní místnosti seberte přístupovou kartu a otevřete zamčené dveře venku. Zahněte hned vlevo a projděte dveřmi, vystoupejte nahoru a pokračujte přes mostek, přičemž doporučuji odpor zdola likvidovat na dálku sniperovkou. Seskočte buď přímo k vláčku nebo do klece se zásobami a následně se rozhodněte, zda se chcete nechat svézt vláčkem nebo se projdete pěšky. Doporučuji druhou variantu a to jednoduše z toho důvodu, že je daleko bezpečnější, máte před strážemi vždy moment překvapení.
Na konci na vás čeká docela drsný boj s běžnými i speciálními vojáky, takže nahoďte kulomet a hurá do akce. Od stojícího vlaku se vydejte doprava a použijte opět dekodér u zavřených dveří. Dojdete do ovládací místnosti, kde na vás kouká mapa s vyznačenými cíly raket. Na nic nečekejte a pomocí kreditky pusťte vira do počítače, díky čemuž se vám zpřístupní možnost odpálit rakety přes zavřené dveře a poslat tak základnu do pekel. Ano, učiňte tak a následně akvárko opusťte výtahem, který je schován za mapou.
Alarm běží naplno a vám nezbývá než se jednoduše pustit vyznačenou cestou a zabíjet veškerý odpor. V tomto stádiu se spoléhejte pouze na kulomet, vaši protivníci jeho náboji nešetří. Poté, co pobijete vždy čtveřici elitních strážných, odpalte zámky na dvou skříňkách a seberte vybavení, jedno je vždy brnění a druhé je různé. Pokračujte dále přes boje až k dalším dveřím čekajícím na dekodér, a použijte jej. Jste v Drakově kanceláři, vyjděte nahoru po schodech a vejděte přes otevřenou knihovnu dále. Po chodbě následuje schodiště a dále dveře.
Nyní přichází zajímavá pasáž, kdy musíte vybít pokud možno co nejvíce nepřátel bez vstupování na platformu vpravo, poněvadž ta začne okamžitě klesat. Čeká na vás víc než vydatné množství nepřátel, nestyďte se použít i granátomet. Dole po dojezdu se navíc otevře brána a z ní se vyhrne další salva nepřátel. Pokračujte do dveří, před vámi je skladiště plné laserových min a také drsných strážců, takže postupujte systematicky a vždy vyberte ve skladišti brnění. Pozor, ať nějakou minu neodpálíte na sebe. Na konci skladiště čeká další sousto pro dekodér.
Prolezte škvírou do nefungujícího výtahu, vylezte na jeho střechu a buď nastavte jas na monitoru velmi vysoko nebo vytáhněte brýle pro noktovizi. Vytahejte se pomocí háků až nahoru, pobijte nepřátele, skočte na další výtahovou střechu a přitáhněte se na finální hák.
Opět chvíle pro použití dekodéru, vstoupíte do místnosti s řízením odpalu a následuje krátký filmek. Jste dole v odpalovně, takže se nezabývejte milionem supervojáků a zdrhejte do bezpečnostní místnosti, kde odpalte alespoň dveře k brnění a počkejte, něž raketa vzlétne. Místnost vás ochránila, ale jste zpět a jdou po vás ninjové. Nejlepší způsob, jak se s nimi vypořádat, je použit kufřík a zmizet někam za roh. Opět musíte poté včas zdrhnout do bezpečnostní místnosti. Nyní makejte k výtahu uprostřed oblasti, vyjeďte nahoru a rychle do místnosti řízení odpalu. Kiko právě vběhne do dveří číslo 3, takže až se zavřou dveře zmáčkněte tlačítko pro ovládání mostu, stejně jako to ona před chvílí udělala vám. Vida, skončila předposlední mise, Kiko je mrtvá a vy jste na cestě do vesmíru.

Devátá a poslední mise- Re-entry
Otevřete dveře naproti a zabijte prvního vesmírného nepřítele. Výtah vám bohužel ujede, vyskákejte tedy vlevo nahoru na plošinu, z ní skok doprava a dobijte si svůj jetpack. S jeho pomocí a trochou šikovnosti se dostanete na místo, kde přistál výtah. Projděte rovně dál do komunikačního centra, vlevo seberte vybavení a pokračujte vpravo do odpalovací místnosti. Odteď máte 5 minut na splnění úkolu, tedy vyřazení raket. Rozbijte sklo, seskočte dolů na plošinu a pobijte nepřátele, a to do posledního. Jejich přítomnost by v následujících chvílích dost vadila.
Musíte postupně u každé rakety nejdřív dole zmáčknout tlačítko, čímž se nahoře otevře plošinka. Na tu musíte jetpackem vyletět a zmáčknout nejdřív postranní tlačítka a poté hlavní páku uprostřed. Pokud vám jetpack dojde, musíte skočit úplně dolů a doplnit. 5 minut je na tento úkon více než dost, pokud nebudete mít s jetpackem problémy.
Seskočte poté dolů na plošinu - dříve zavřené dveře nyní lákají ke vstupu, skočte tedy přímo do nich. Pokračujte rovně, otevřete si dveře a připravte se na závěrečný souboj hry s Rafaelem Drakem. Upřímně řečeno, nevím, zda je to pouze můj subjektivní pocit, ale Drake je zdaleka nejlehčí boss k udolání. Nejdřív pobijte jeho bodyguardy, poté vyjetpackujte na jednu z vyšších platform a odtamtud je dlouhými laserovými dávkami pošlete do pekel. Nemělo by trvat déle než minutu. Nezbývá nyní než vyrazit směrem ke dveřím, které vedoucí k únikovému modulu a užít si závěrečnou sekvenci.
TOPlist
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one