Autor stránek

Autor stránek

Zde může být text o autorovi
Dočkali jsme se dalšího pokračování skvělé hry, která začínala jako obyčejná plošinovka. Že se hra opravdu povedla posuďte sami.

Po zhlédnutí intra se ocitnete uvězněni za branou paláce. Před vámi se snaží dostat dál skupinka nepřátel, ale když přijdete blíž, spadne na ně kámen, takže se žádný boj zatím nekoná. Vyskákejte nahoru po kamenech a mezeru v podlaze překonejte chůzí po stěně (držíte klávesu pro pohyb dopředu plus do strany a stisknete pravé tlačítko myši – tento pohyb se musíte naučit protože spolu s odskokem od zdi, který použijete za chvíli, řeší většinu zákysů). Pokračujte dále jedinou cestou a zabijte prvního protivníka. Vylezte po žebříku nahoru a zabijte dva protivníky. Jděte dál a po dalším boji pokračujte jedinou cestou. Animace vám ukáže nově vzniklý otvor, což je váš cíl (animace většinou ukazují další postup, tak si je pořádně prohlédněte). Použitím chůze po stěně překonejte dvě mezery v podlaze a po žebříku vylezte nahoru, kde si zase trochu zabojujete. Všimněte se římsy, po které se dostanete dál. Některé části před vámi sice spadnou, ale můžete vylézt na vyšší nebo se spustit na nižší a tak mezeru překonat. Dostaňte se tak k otvoru z animace a projděte jím. Vybijte protivníky a pokud máte málo zdraví, napijte se z fontánky, což je něco jako klasické uzdravovací lahvičky, jen se můžete napít kolikrát chcete. Po sloupech vyskákejte na balkon a projděte dveřmi. SAVE 2%.

Po levé stěně se dostaňte dál. Teď budete muset použít další dlkežitý pohyb – chůze po stěně s odskokem – ve chvíli kdy běžíte po stěně stiskněte klávesu pro skok (standardně mezerník). Dostaňte se až k místu, kde vám animace ukáže rotující sloupy s břitvami. Těm se vyhněte a chůzí po stěně se dostaňte k dalším. Po římsách se dostaňte až ke vchodu do obrovské místnosti. Po římsách se dostaňte až k místu, kde budete muset odskočit na sloup. Přeskákejte až na poslední sloup – z toho se můžete dostat na dno. Po velké soše vylezte až na úroveň její hlavy. Tady je potřeba naučit se celkem obtížný pohyb. Musíte vyskákat několika skoky až nahoru bez zastavení, jinak spadnete (skok plus klávesa pro pohyb dopředu). Možná se vám to nepovede napoprvé, ale nespadnete z nikterak velké výšky, tak si to pořádně natrénujte – ještě to mnohokrát využijete. Úplně nahoře se zmocníte Dýky Času (The Dagger of Time). Následuje animace, ve které se toho dost stane. Teď se budete muset poprvé vypořádat s písečnými nepřáteli. Tento boj není sice nikterak těžký v porovnání s tím, co přijde v budoucnu, ale napoprvé to také není žádná sranda. Pokud chcete přežít co nejdéle, neútočte nikdy na jednoho protivníka dlouho. Stačí jeden až dva údery a pak zaútočte na jiného nebo kousek odběhněte. Pokud totiž odběhnete kousek dále, nepřátelé se za vámi teleportují, což je dobrý moment k útoku. Tito píseční nepřátelé útočí ve skupinkách. Pokud některého zabijete, objeví se místo něj jiný. Konec jejich objevování poznáte podle animace, ve které si princ zandavá meč. Pokud srazíte nepřítele na zem, probodněte ho Dýkou Času (standardně klávesa E), čímž z něj vysajete písek a on už nevstane. Klávesou R můžete o kousek vrátit čas a třeba vykrýt úder nebo zkusit zaútočit jinak. Samozřejmě, že čas nemůžete vrátit kolikrát chcete, ale pouze podle toho, kolik máte zrnek písku z nepřátel (vlevo nahoře na obrazovce). Po zabití každého protivníka z něj vysajete jedno zrnko písku. Po boji se v sálu vytvoří něco jaké žlutý plamen. To je jediné místo, kde se dá uložit pozice. Pokud si do něho stoupnete (zde to udělá princ automaticky v animaci, ale později ž je to na vás), promítne se vám vize z budoucna, kde uvidíte momenty z vašeho budoucího postupu. SAVE 5%.

U zataraseného vchodu je malý otvor, kterým projděte. Zahlédnete dívku z animace, běžte za ní. Bohužel vám zatarasí cestu kamenu, takže vejděte do jediné možné místnosti. Po stěně se dostaňte na nižší schodiště a pak dolů. Zde je divná zářící koule – těch ve hře celkem dost a pokud ji seberete Dýkou Času (klávesou E), doplní vám všechny zrnka písku. Navíc po sebrání osmi takových koulí se vám zvýší počet možností vrátit čas o jednu. Po tyčích, které vystupují ze stěny se dostaňte rotací a odskočením (pravé tlačítko myši plus klávesa pro skok) na balkon. Dojdete k velké propasti, kterou opět překonáte po tyčích. Zde je fontánka, tak se můžete eventuelně doléčit. Animace vám ukáže váš další cíl. Po tyčích se dostaňte dolů (standardně klávesou C se „propadnete“ na nižší patro – to platí i u různých výstupků a říms). Po krátkém boji dole vám animace ukáže za dírou ve stěně další bod pro uložení hry. Sem se dostanete opět po tyčích (musíte se odrazit od stěny a opět odskočit na vyšší tyč). Prolezte dírou. SAVE 7%.

Běžte dál, seberte kouli a odražením od stěny se dostaňte na tyč, ze které vyskočíte nahoru. Dál si všimněte díry ve zdi – běžte tam. Po delší cestě prázdnou chodbou se bude zdát, že cesta dál nevede, ale pokud půjdete pořád dále, objevíte se na mystickém místě s dřevěnými lávkami. Běžte stále dopředu až dojdete k fontánce. Princ se z ní automaticky napije a objevíte se na místě, kde jste vešli do díry, po které teď není ani památky. Fontánka, ze které jste se právě napili vám o trochu zvedla maximum zdraví. Takovýchto míst, kudy se dostanete k této fontánce je ve hře více a většinou jsou vchody dobře schovány, ale pokusím se je popisovat. Teď seskákejte až úplně dolů, kde vás v animaci odchytí Fara. Bohužel váš rozhovor přeruší skupinka skarabů, ale nemusíte se bát – jsou to nejlehčí protivníci ve hře, kterým stačí pouze pár ran a kteří skoro vůbec neútočí. Pokračujte dále na rozcestí – nejprve se dejte doleva, kde seberte kouli a pak doprava, kde skočte přes mezeru a vejděte na balkon. V animaci uvidíte, jak ptáci odnášejí přesýpací hodiny (Písky Času). Přes bortící se podlahu se dostaňte zpět dovnitř. Po sloupech přeskákejte až na konec s sjeďte dolů, kde seberte kouli. Po stěně se dostaňte dál a po kamenech vylezte výš. Odražte se na hrazdu a přes tu se dostaňte nahoru, kde je další koule. Po sloupech se dostaňte k římsám, po kterých se dostanete níže. Zde se odražte od zábradlí na sloup a sjeďte dolů. Zde vás čeká trošku větší boj s písečnými bojovníky, ale je tu i fontánka na doplnění zdraví, takže to není tak těžké (pokud se budete chtít napít, nezapomeňte zandat klávesou C zbraň). Po boji seberte další kouli a vlezte do plamene pro uložení hry, který se objevil. SAVE 10%.

Odšoupněte skříň, za kterou je cesta dál. Přes propast se dostanete odrazem od stěny. Seberte kouli a pokračujte dále. Bohužel most se před vámi zřítí, takže to musíte vzít op stěně s odskokem na druhou stranu. Na druhé straně je spínač, který je ale aktivován pouze pokud na něm stojíte. Přesuňte na něj bednu a otevřenými dveřmi pokračujte dále. Po animaci zatáhněte za táhlo a co nejrychleji přeskočte most, který se vysunul. Čeká vás první větší hlavolam. Jste nepojízdném podstavci, který může rotovat po 45 stupních a také se pohybovat nahoru a dolů v několika krocích. K těmto pohybům slouží dvě otočné páky na plošině. Vaším úkolem bude dostat všechny čtyři světelné válce najednou úplně nahoru. Problém je v tom, že ne pokaždé můžete rotovat, protože ne všude jsou rýhy pro válce. Na stěně je sice namalovaná mapka, ale asi toho z ní moc nepochopíte. Hlavní zádrhel je ale v tom, že se můžete dostat do okamžiku, ve kterém je nemožné to dokončit, ale cesta zpět také není. V klidu si to promyslete, není to nic tak těžkého, je jen o pár pohybů. Až to budete mít, přijede k plošině malý mostík. Přejděte přes něj, vlezte po žebříku nahoru a stiskněte tlačítko. Zpět dole vás čeká malý boj a další možnost uložit pozici. SAVE 12%.

Pokračujte dále. Bodáky se ze země nevysunou, pokud přes ně pouze projdete a nepoběžíte (klávesa SHIFT). Zatáhněte za táhlo a spěchejte přes propasti (chůze po stěně, případně odskoky – to už snad nemusím všude psát), ale pozor na pily. Dá se to stihnout, na konci ale asi budete muset použít kotoul (běh plus mezerník). Za dveřmi vás čeká malý boj a také spásný oheň na uložení pozice. SAVE 14%.

Chůzí po stěně stiskněte spínač a ze země se vysune sloup, na který vylezte. Z něj skočte na balkon a pokračujte, ale pozor na pasti – musíte vychytat ten správný moment. Na konci zatáhněte za hrazdu a skočte do dveří. Bodáky pod žebříkem přelstíte tak, že se rozeběhnete po stěně z kamene vedle a skočíte přímo na žebřík. Nahoře si všimněte, že napravo jsou v rohu bodáky a nad nimi je otvor ve zdi. Tyto bodáky přelstíte stejně jako ty pod žebříkem a skočte do otvoru. Jste zase ve známé prázdné chodbě, na jejímž konci je tajemná místnost s fontánkou uprostřed. Poté co se princ napije se zase objevíte nahoře nad žebříkem a zvedne se vám maximum života. Po tyčích a po stěnách vyskákejte nahoru. Budete muset chůzí op stěnách překonat několik propastí, ale pozor na pily. Dostaňte se až úplně na konec, kde je na zemi spínač, po jehož stisknutí se otevřou dveře opodál, ale budou otevřené jen chvilku, tak pospěšte. Za dveřmi zatáhněte za táhlo a přeskákejte přes pasti (zas máte omezené množství času, protože dveře stále klesají). Za dveřmi následuje animace a hlavně celkem obtížný souboj s písečnými vojáky a také s vaším otcem! Na toho se zatím nesoustřeďte a raději vybijte všechny ostatní protivníky. Pozor ať se některý nedostane k Faře, která vám sice výborně pomáhá lukem, ale se zdravím je na tom bídně. Až budete na otce sami, prostě do něj začněte mydlit a po chvíli ho dostanete. Následuje další animace a uložení pozice. SAVE 17%.

Pokud chcete, napijte se z fontánky a sledujte Faru. Přeskákejte propasti až na konec a skočte na nádvoří. Zde vás čeká boj. Není moc těžký – Fara vám pomáhá lukem a navíc je tu malé jezírko, ze kterého se můžete doléčit (doléčí vás snad jakákoliv voda, nemusí to být z fontánky). Po boji se tu objeví další plamen na uložení. SAVE 19%.

Pokračujte ke dveřím a po stěně dále. Podlaha se pod vámi ale propadne a na chvíli budete od Fary odloučeni. Po stěnách a praporech se dostaňte až na konec a poté po stěně směrem zpátky na stříšku dole. Z té se dostanete k páce, kterou když otočíte, otevřou se dole dveře. Seskočte dolů, kde vás čeká další boj. Zde vám bohužel nepomůže ani Fara ani žádná fontánka, takže to musíte zvládnout absolutně bez pomoci. Po boji vběhněte dovnitř, kde je další úložný bod. SAVE 21%.

Po kamenech se dostaňte na římsu, ze které skočte na hrazdu. Z té vyskákejte pomocí dalších hrazd až nahoru, kde je mimo fontánky na uzdravení i žebřík. Vylezte po něm a přeskákejte propasti. Jděte po schodišti dolů a otevřete Faře dveře.Jděte s ní dál až do animace, ve které se vám ukáže velká místnost s několik přemostěními a hrazdovými spínači. Teď postupně musíte kooperovat s Farou, jednou zatáhnete vy, podruhé ona. Až se dostanete k místu, ze kterého můžete jít pouze ven z místnosti do chodby, jděte tudy. Přeskákejte přes propasti, zatáhněte za táhlo a proběhněte dveřmi. Jste zase zpátky, ale teď už můžete projít dál. Další spoluprací se dostanete až dolů na krabice. Seskočte dolů a pobijte hromadu nepřátel. Jsou tu dvě fontánky, tak by to nemělo být něco tak hrozného. Po boji se nahoře na bednách rozsvítí další plamen na uložení pozice, ale zatím se tam nemůžete dostat. V rohu místnosti je bedna – tu přitáhněte na pravé tlačítko v zemi a vysune se malá plošinka, abyste mohli zpět nahoru, ale ještě tam nechoďte. Je ještě potřeba přitáhnout druhou bednu na druhé tlačítko. Druhá bedna je nahoře na krabicích, takže ji musíte nejprve shodit. Až ji dostanete na druhé tlačítko, vysune se nahoře u plamenu na uložení další plošinka k dosažení spínače na otevření dveří. Ještě když jste dole, vyskákejte po bednách ke kouli. Teď už vylezte zpět nahoru a uložte pozici. SAVE 24%.

Vylezte na druhou plošinku a stiskněte tlačítko. Otevřou se dveře. Přeskákejte propasti a vyjděte ven. Následuje animace, ve které uvidíte váš další postup. Seberte kouli u schodů a zabijte několik písečných vojáků. Objeví se trošku zbytečný plamen na uložení, ale aspoň to máte jednodušší. SAVE 28%.

Vyskočte na kamenný výstupek vedle plamenu na uložení a vyšplhejte po stromě na vyšší úroveň. Seskočte níže na druhé straně a s rozběhem skočte na větev, ze které skočte na zídku. Přeskočte na druhou stranu a stiskněte spínač na druhé straně, aby se k vám dostala Fara. Běžte dále a narazíte na nové protivníky – gigantické ptáky. Jsou to velice otravní nepřátelé. Neubírají sice moc života, ale je obtížné je zasáhnout, ale naštěstí vám Fara pomůže svým lukem. Až se s nimi vypořádáte, odsuňte bednu u stěny v malé místnůstce, čímž objevíte otvor, kudy se protáhne Fara a otevře vám dveře do té velké klece venku. V ní se pomocí hrazd a běhu po zdech dostaňte až k otvoru nahoře. Skočte na skálu a z ní na větev stromu. Odtud se dostanete až na úplný vrchol klece, kde otočte pákou. Seskočte k plameni na uložení. SAVE 28%.

Seskočte dolů na tyč a pak přeskákejte po dalších tyčích až ke vchodu, který jste otevřeli otočnou pákou nahoře. Jděte chodbou dolů a chůzí po stěně a odražením zatáhněte za hrazdové tlačítko. Tím se otevřou dveře do malé místnůstky, kde je koule a bedna, kterou když odsunete, tak se Fara dostane dál a stisknutím plošinky vám otevře dveře dole. Za nimi zatáhnete za táhlo a dostaňte se přes pasti (otočné sekáčky se dají dobře obelstít kotoulem) než se dveře zavřou. Přeskočte díru v mostě a vstupte do plamene pro uložení. SAVE 33%.

Skočte zpět k Faře a po stěně se dostaňte ke stromu. Vylezte nahoru, zabijte pár ptáků a po stěně skočte na římsu. Z ní odskočte na strom (dole je koule) a z něj k vodopádu. Teď na vás vystartuje celá skupina ptáků, ale nezapomeňte, že stojíte ve vodě, tak se můžete kdykoliv doléčit a navíc vám zespoda pomáhá Fara. Skočte dolů, přeskočte díry v mostě a otočte pákou. Dole se otevřou dveře, ke kterým se dostanete skokem od zdi na strom. Pak ještě na jeden a jste dole. Projděte dveřmi, vybijte brouky a pokračujte chodbou. Dostanete se do lázní. Vybijte písečné bestie a ve vedlejší místnosti uložte pozici. SAVE 33%.

Vyběhněte nahoru po schodech a před dveřmi odsuňte stojan se sochou na plošinku. Fara se protáhne mezerou a na vás je dostat se přes pasti v podobě rotující klády. Vyčíhejte si správný moment s proběhněte. Seskočte dolů (s mezipřistáním na římse) a odražením od stěny skočte na hrazdu. Skočte přes bodáky a vyskákejte mezi zdmi nahoru, kde proběhněte pod stejnou rotující kládou. Proběhněte dveřmi, vybijte celkem dost písečných bestií a vstupte do úložného plamene. SAVE 33%.

Přitáhněte sochu na tlačítko na stěně a svislou chůzi po stěně stiskněte druhé. Tím se otevřou dveře do místnosti s koulí a otočnou pákou. Po jejím otočení se vypustí voda, takže stěny už nebudou klouzat. Všimněte si, že na levé i pravé straně je na začátku zdi výstupek. Svislou chůzí se ho chytněte a skočte na hrazdu. Pomocí hrazd a sloupů doskákejte až na konec, kde zatáhněte za hrazdový spínač. Totéž udělejte i na druhé straně a otevře se malý poklop, kudy odtéká voda. Vytlačte do něj malý kvádr opodál a dveřmi, kterými jste sem přišli se vraťte zpátky (přes rotující klády). Sem se propadl kvádr, který posunem svrhněte ještě níže a poté ho přesuňte pod žebřík. Teď už na něj dosáhnete, takže po něm vylezte. Vezměte si kouli a projděte otvorem ve zdi. Skočte na sloup a z něj skočte na římsu a přejděte po ní skrz díru v mřížích až na konec. Z římsy skočte na tyč, od které se odražte nahoru. Od stěny se odražte na hrazdu a dále přes další hrazdy přeskákejte až na konec na římsu, po které konečně přejdete na pevnou zem. Jděte chodbou až do místnosti, kde si zase trochu zabojujete s písečnými bestiemi. Po boji se v rohu místnosti objeví spásný ukládací plamen. Vstupte do něho. SAVE 33%.

Vyjděte po schodech a všimněte si skříně. Tu posuňte až k okraji balkonu, abyste z ní mohli vyskočit na hrazdu nad vámi. Z té skočte na sloup naproti. Po sloupech přeskákejte až na druhý konec, kde zase skočíte na hrazdu a z té na druhý balkon. Seberte kouli a během po zdi se dostaňte ke stojanu s mečem. Právě jste získali lepší zbraň – tento meč je účinnější v boji a také dokáže probořit některé zdi! Skočte zpátky a rozsekejte dřevěné polorozpadlé dveře. Dostanete se na schodiště. Kousek za těmito dveřmi si všimněte na pravé straně prasklé zdi – probořte ji mečem a dostanete se do známé prázdné chodby plné závěsů a na konci i k hojivé fontánce! Zpátky na schodišti pokračujte dále a na konci mečme rozbijte dřevěné dveře. Jste ve staré známé místnosti v lázních. Naproti po pravé straně si opět všimněte prasklé zdi a mečem se probourejte dále. Jděte až dolů a po animaci odsuňte podstavec na vyznačené místo. Fara se protáhne dírou a vy se z podstavce odražte na hrazdu a pak ještě na další hrazdu. Z té skočte na malou plošinku a odtud na římsu na zdi. Z římsy se odražte ke kouli a odtud se „propadněte“ na nižší římsu. Odskočte na jediné možné místo a po římse se dostaňte k Faře. Otočte pákou a vstupte do dveří, které se otevřely. Pobijte brouky, opět odsuňte podstavec a Fara se protáhne. Chvíli počkejte – Fara se objeví na druhé straně a stiskne spínač. Pomocí chůze po zdi a odskoků se dostaňte na druhou stranu za ní a vylezte po žebříku. Pokračujte dál a připravte se na trošku větší boj. Dávejte pozor na Faru – tady se nemá kde schovat a stává se tak snadným terčem. Po boji se objeví známý ukládací plamen, do kterého samozřejmě vstupte. SAVE 43%. Mečem probourejte prasklou zeď a pokračujte dále. Doléčte se ve fontánce a dojděte k zavřeným dveřím. Za barely je tlačítko, na které si stoupněte. Fara vběhne dovnitř, tak ji následujte. Teď vás čeká celkem těžký souboj. Jednak narazíte na nový druh nepřátel, celkem tuhé mohutné bojovníky, a jednak nemá Fara kam utéct, takže si ji musíte velmi dobře hlídat. Navíc tu není moc velký prostor pro manévrování. Dole je sice fontánka, ale to znamená nechat Faru o samotě. Po boji vstupte do plamene. SAVE 46%.

Vyskákejte nahoru po kamenech a po stěně doběhněte na tyč, ze které skočte na římsu. Z ní skočte na protější římsu a nahoře seberte kouli. Z římsy přeskočte na protější tyč a z ní nahoru. Po stěně přeskočte k tlačítku po jehož stisknutí se otevřou dveře. Vyjděte ven a dejte se doleva. Po tyčích vyskákejte na konec a pak nahoru. Překonejte několik pastí a poslední bodáky obelstíte chůzí po stěně. Na konci se odražte od stěny na hrazdový spínač a vejděte dovnitř. Sejděte dolů po schodech a hrazdovým spínačem přivolejte žebřík, po které vyleze Fara. Jděte zase po schodech nahoru a nechte Faru se protáhnout pode dveřmi, které vám vzápětí otevře. Uvnitř seberte kouli a zatáhněte za hrazdový spínač. Tím se venku položí most. Vyjděte ven a po lešení slezte dolů. Na mostě vás čeká opět boj a přestože je fontánka přímo u mostu, jedná se o celkem obtížný boj, protože Fara je příliš na ráně. Po boji se na mostě objeví plamen pro uložení. SAVE 46%.

Přejděte přes most a otočte pákou. Projděte dveřmi a kousek od začátku schodů přejděte po stěně na tyč. Přes další tyč se dostaňte k hrazdovému spínači a zatáhněte za něj. Postupně se střídejte s Farou v tahání spínače dokud se Fara nedostane nahoru a nevysune most trochu výš. Přes římsu se dostaňte výše (pozor na pilu) a odražte se na most. Z něj se odražte k otvoru ven a projděte jím. Po stěně se dostaňte k druhému otvoru dovnitř a od stěny se odražte na hrazdový spínač. Tím k vám přijede most. Stoupněte si na něj a počkejte, dokud Fara nezatáhne za svůj spínač, čímž opět natočí most. Z něj skočte na římsu a poté na žebřík. Nahoře se odražte od stěny na hrazdový spínač, kterým přivoláte žebřík pro Faru. Fara vyleze nahoru a malým otvorem se protáhne ven, kde vám otevře dveře. Vyjděte ven a připravte se na hejno ptáků, ale s Farou to je bez problémů. Přejděte most a shlédněte výbornou animaci, ve které se most zbortí. Vlevo seberte kouli, vpravo se doléčte u fontánky a vstupte do ukládacího plamene. SAVE 50%.

Seskočte na římsu přímo pod vámi a z ní na sloup. Z tohoto sloupu ještě na druhý a z něj na další římsu. Po té se směrem doleva dostanete mezi dvě stěny. Skákejte jako byste chtěli skákat mezi nimi nahoru, ale zdi jsou dál od sebe tak se postupně dopracujete dolů. Tady musíte rychle běžet směrem doleva, protože se propadá podlaha! Na konci se odražte od stěny na tyč a z ní nahoru. Nahoře se objeví Fara a dá si s vámi spicha v lázních (Bath). Seskočte dolů a skočte naproti ke kouli, kterou samozřejmě seberte. Ze sloupu se dostaňte na římsu naproti a z té k úzké lávce na propastí. Tu přejděte a pokračujte. Před vstupem do další části se můžete eventuelně doléčit u fontánky. Po vstupu shlédněte animaci. Vpravo přeběhněte po stěně a po praporech skočte až k dalšímu ukládacímu plameni. SAVE 52%.

Po úzkých lávkách přecházejte a přeskakujte až na druhou stranu do malé místnůstky s hrazdovým spínačem, po jehož zatáhnutí se objeví žebřík, po které můžete nezraněni sejít dolů. Cestou vás bude sice obtěžovat několik ptáků, ale pokud si dobře vyčíháte okamžik kdy zasáhnout, nejedná se o nic těžkého, jen to chce trochu trpělivosti. Dole seberte kouli a zatáhněte za hrazdový spínač. Trošku se upraví terén a na scéně se objeví několik brouků. Po jejich likvidaci zatáhněte za táhlo a vyjede zdánlivě zbytečně dřevěná brána a pomalu bude klesat. Teď se musíte dostat po úzkých lávkách na místo, kde jste začínali. Po dřevěné bráně která právě vyjela přeběhněte naproti ke kouli. Zde zatáhněte za hrazdový spínač a objeví se žebřík na druhé straně za dřevěnou bránou. Sejděte po lávkách a prvním žebříku dolů a vylezte po žebříku, který se právě objevil. Nahoře stiskněte tlačítko a dole se otevřou dveře ven. Ještě nahoře si ale všimněte prasklé zdi, po jejímž rozbourání mečem se dostanete k fontánce s léčivou vodou. Teď už jděte dolů a projděte a dveřmi a dále tunelem. Objevíte se v podzemních jeskyních plných vodopádů. Po římsách se dostaňte dolů a skočte na kámen s koulí. Pobijte brouky a po lávce nad vodopádem projděte dál. Po římsách sejděte dolů a přejděte po další lávce. Zde se setkáte s novým druhem nepřátel – s hejnem netopýrů. Nesou nikterak nebezpeční, jen vás můžou shodit dolů. Je celkem obtížné je zasáhnout, ale pokud si počkáte až budou v chumlu, dostanete jich většinou několik najednou. Až budou zbývat poslední dva nebo tři, uletí. Po stěně přeskočte na římsu, kde se vypořádejte s dalším hejnem netopýrů a seskákejte dolů až k dalším záchytnému bodu v podobě plamene. SAVE 55%

Seskočte na římsu přímo pod vámi a z ní na sloup. Z tohoto sloupu ještě na druhý a z něj na další římsu. Po té se směrem doleva dostanete mezi dvě stěny. Skákejte jako byste chtěli skákat mezi nimi nahoru, ale zdi jsou dál od sebe tak se postupně dopracujete dolů. Tady musíte rychle běžet směrem doleva, protože se propadá podlaha! Na konci se odražte od stěny na tyč a z ní nahoru. Nahoře se objeví Fara a dá si s vámi spicha v lázních (Bath). Seskočte dolů a skočte naproti ke kouli, kterou samozřejmě seberte. Ze sloupu se dostaňte na římsu naproti a z té k úzké lávce na propastí. Tu přejděte a pokračujte. Před vstupem do další části se můžete eventuálně doléčit u fontánky. Po vstupu zhlédněte animaci. Vpravo přeběhněte po stěně a po praporech skočte až k dalšímu ukládacímu plameni. SAVE 52%.

Po úzkých lávkách přecházejte a přeskakujte až na druhou stranu do malé místnůstky s hrazdovým spínačem, po jehož zatáhnutí se objeví žebřík, po kterém můžete nezraněni sejít dolů. Cestou vás bude sice obtěžovat několik ptáků, ale pokud si dobře vyčíháte okamžik kdy zasáhnout, nejedná se o nic těžkého, jen to chce trochu trpělivosti. Dole seberte kouli a zatáhněte za hrazdový spínač. Trošku se upraví terén a na scéně se objeví několik brouků. Po jejich likvidaci zatáhněte za táhlo a vyjede zdánlivě zbytečně dřevěná brána a pomalu bude klesat. Teď se musíte dostat po úzkých lávkách na místo, kde jste začínali. Po dřevěné bráně která právě vyjela přeběhněte naproti ke kouli. Zde zatáhněte za hrazdový spínač a objeví se žebřík na druhé straně za dřevěnou bránou. Sejděte po lávkách a prvním žebříku dolů a vylezte po žebříku, který se právě objevil. Nahoře stiskněte tlačítko a dole se otevřou dveře ven. Ještě nahoře si ale všimněte prasklé zdi, po jejímž rozbourání mečem se dostanete k fontánce s léčivou vodou. Teď už jděte dolů a projděte a dveřmi a dále tunelem. Objevíte se v podzemních jeskyních plných vodopádů. Po římsách se dostaňte dolů a skočte na kámen s koulí. Pobijte brouky a po lávce nad vodopádem projděte dál. Po římsách sejděte dolů a přejděte po další lávce. Zde se setkáte s novým druhem nepřátel – s hejnem netopýrů. Nesou nikterak nebezpeční, jen vás můžou shodit dolů. Je celkem obtížné je zasáhnout, ale pokud si počkáte až budou v chumlu, dostanete jich většinou několik najednou. Až budou zbývat poslední dva nebo tři, uletí. Po stěně přeskočte na římsu, kde se vypořádejte s dalším hejnem netopýrů a seskákejte dolů až k dalším záchytnému bodu v podobě plamene. SAVE 55%.

Přejděte po lávce a probourejte se mečem do další části. Setkáváte se s novým prvkem – dřevěnými lávkami, které po chvíli spadnou, takže po nich musíte rychle přeběhnout a dále přeběhnout po zdi. Na konci se probourejte zdí a po další padající lávce se dostaňte až na římsu. Tady vás napadne skupinka netopýrů. Po jejich likvidaci pokračujte po římse a na jejím konci skočte na velký rampouch, visící ze stropu. Ale pozor, ten taky za chvíli spadne! Z něj skočte na další lávku a z té na další rampouchy. Dostanete se tak na další římsu a další rampouchy. Odtud už se v pohodě dostanete na další úložný bod. SAVE 57%.

Vylezte na římsu a z té se odražte na rampouch. Teď musíte přeskákat celkem dost rampouchů, tak buďte trpěliví. Na konci seberte kouli a přejděte po mostě, kde opět eliminujte hejno netopýrů. Po stěně se dostaňte k žebříku, po kterém sjeďte dolů. Pro změnu další hejno netopýrů. Po stěnách se dostaňte k dalšímu žebříku. Sjeďte až úplně dolů a probourejte se zdí. Jste ve velké místnosti. Jděte doleva a po malé hromadě kamenů vylezte do výklenku. Odtud se odražte na lano, rozhoupejte ho (pravým tlačítkem myši) a skočte do výklenku s dalším plamenem pro uložení (mezerníkem). SAVE 60%.

Ve výklenku s plamenem vyskočte na římsu a dostaňte se dále až ke skosenému sloupu, po kterém můžete vylézt výše. Veprostřed úzké římsy se odražte na lano a skočte na další římsu (nevypadá jako normální římsa). Kousek dál se od ní odražte na lano a z něj na sousední. Z druhého lana se rozhoupejte do vchodu a skočte na pevnou zem. Po stěně přejděte přes propast a vezměte kouli. Vraťte se zpátky a po římse nad propastí přejděte na druhou stranu (pozor na pily). Tady zatáhněte za hrazdový spínač a otevře se velký poklop. Zlikvidujte hejno netopýrů a skrz otevřený poklop skočte dolů. Musíte se vyhnout třem velkým rotujícím nožům a přistát vždy na římse pod vámi, ale není to nic těžkého. Vytlačte bednu skrz otvor v mřížích a skočte opět dolů do vody. Bednu dotlačte do výklenku vedle a z něj se po římsách dostaňte na římsy nad „klecí“, ze které jste právě shodili bednu. Přeskokem na římsy na druhé straně se konečně dostanete na lano, na které se jinak nejde dostat. Z něj přeskočte na další lano a z něj na poslední, po kterém vylezte až nahoru a vylezete ze studny. Pobijte celkem velkou skupinu písečných bestií, seberte kouli a uložte hru v plamenu. SAVE 62%.

Jděte dovnitř a vejdete do místnosti plné bodáků s lanem uprostřed. Skočte na lano, rozhoupejte se a skočte na spínač naproti vchodu, kterým jste přišli a hned se odražte zpátky na lano. Totéž udělejte i s druhým spínačem a skočte do nově otevřených dveří. Seberte kouli a zatáhněte za táhlo. Máte omezený čas na to, abyste pod rotující kládou skočili na stupínek nad propastí (vysune se na chvíli po stisknutí nášlapného tlačítka u táhla) a pod rotujícími noži proběhli ke dveřím. Není to tak těžké, jak to vypadá. Za dveřmi si trochu zabojujete a pak už budete moci hru uložit. SAVE 65%.

Za jedním závěsem je průchod – probourejte se mečem skrz stěny až k hrazdovému tlačítku, po jehož stisknutí se otevřou mříže za jiným závěsem v předchozí místnosti. Seberte kouli a běžte tam. Chůzí po stěně s odskokem se dostaňte přes propast ke kouli a dál se probourávejte mečem skrz zdi. Na konci už konečně najdete Faru a bude následovat celkem velký souboj, po jehož skončení vleze princ automaticky do ukládacího plamene. SAVE 65%.

Odsuňte sochu a nechte Faru, ať se protáhne. Jděte dál nově otevřenými dveřmi vedle a otočte pákou. Tím se otevřou druhé dveře, a tak se dostanete zpátky k Faře. Pokračujte dále chodbou, dokud nedojdete do velké místnosti se zrcadly. Následuje celkem dlouhý souboj s mnoha vlnami písečných vojáků. Je tu ale i fontánka, tak to není tak těžké. O boji se v rohu místnosti objeví plamen pro uložení. SAVE 69%.

U vchodu otočte zrcadlo aby odráželo světlo do místnosti a probourejte zeď u vchodu. Posunujte zrcadla tak, aby výsledný paprsek vedl do symbolu na stojanu uprostřed místnosti. Vysune se z něj další stojan, na který vyskákejte a z něj
TOPlist
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one